Det låter ju som att det kanske är dags för den att komma ut snart
I wish...
Tror nog det dröjer ett tag till, kommer säkert gå över också... Menmen, jag får njuta av energin medan den varar, är nog det fina vårvädret och solen som gör det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju som att det kanske är dags för den att komma ut snart
Kläm ur era ungar nu! Måste vara nära för någon av er väl? Har dålig koll på listan
Men halva min hjärna är lugn!! (och övertygad om att mini kommer först på långfredagen, dvs 3 dagar över tiden...)Men @vilse , nu får du lugna ner dig lite. Du har ju fleeera veckor kvar till BF, och det är min tur först .
Sa ju att du skulle gå över längre så det inte blev ett så långt hopp mellan bebisarna!Kläm ur era ungar nu! Måste vara nära för någon av er väl? Har dålig koll på listan
Sa ju att du skulle gå över längre så det inte blev ett så långt hopp mellan bebisarna!
Kläm ur era ungar nu! Måste vara nära för någon av er väl? Har dålig koll på listan
Jag vill ju absolut inte ha före BF (8/4) så jag lär väl vara näst på tur bara därför.
Jag vill ju absolut inte ha före BF (8/4) så jag lär väl vara näst på tur bara därför.
Skaffa dyna säger jag! Sonen satt i en sådan på resturang en gång, tog honom två sek så höll han på att trilla ut baklänges (eller på sidan? minns inte) genom hålet... (han lyckades på någon vänster få upp och ut benen där).Åh, hittade en sån här fin gammal stol på en säljessida på Facebook. Funderar nu på hur jag ska ge den tlc - ska jag måla, olja, skaffa rygg- och sittdyna, eller bara låta den vara?
Jag och sambon har börjat fundera på om en kavel skulle kunna vara användbar, som hjälp på travenKläm ur era ungar nu! Måste vara nära för någon av er väl? Har dålig koll på listan
Yey, någon är mer desperat än mig!Jag och sambon har börjat fundera på om en kavel skulle kunna vara användbar, som hjälp på traven
Det var det här med att hålla sig lugn, ja .Yey, någon är mer desperat än mig!
Inte jag heller! Jag vill hinna klart med jobbet först! Ni andra kan få föda i förväg och så kan jag få två veckor extra, ska vi säga så?
Så kan det också bli