Min gjorde så att en dör öppnades idag. Alltid nåt
Nån jäkla fördel ska man väl ha, kan jag tycka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gjorde så att en dör öppnades idag. Alltid nåt
Vad hade du för sf mått? i vilken vecka?Fått mig en liten Kik på bebis idag
Var hos BM och fick magen mätt... men eftersom hon var osäker på om den växt så fick jag ett Ultraljud. visade sig att bebis mår bra och växer som den ska. Kommer troligen hamna på ca 3 kg när den är klar om ca en månad.
Jag slocknade strax före 21 igår, då funkar det att vakna 4.30 , iaf än så länge, får se hur jag känner ikväll 22.30 när jag slutat jobba .
Senaste tiden har varje ny vecka inletts med både solsken och ridtur, så även v 36. Red lite för länge, snudd på två timmar, men det kändes först vid avskrittningen. Lägger det dock på minnet för framtiden . Hunden snarkar iaf gott och jag kan sitta i soffan någon timme innan jobb.
På onsdag ska vi till BM för att prata om förlossningen. Jag undrar hur ni andra ser på smärtlindring generellt och epidural specifikt?
Jag slocknade strax före 21 igår, då funkar det att vakna 4.30 , iaf än så länge, får se hur jag känner ikväll 22.30 när jag slutat jobba .
Senaste tiden har varje ny vecka inletts med både solsken och ridtur, så även v 36. Red lite för länge, snudd på två timmar, men det kändes först vid avskrittningen. Lägger det dock på minnet för framtiden . Hunden snarkar iaf gott och jag kan sitta i soffan någon timme innan jobb.
På onsdag ska vi till BM för att prata om förlossningen. Jag undrar hur ni andra ser på smärtlindring generellt och epidural specifikt?
Vad hade du för sf mått? i vilken vecka?
Jag tror jag hade 29 i v28.Måttet var 29 i vecka 36
Oh spännandeVaknat flera ggr av onda sammandragningar i natt. De håller fortfarande på så jag håller på att planera för barnvakt mm under fm här Tror nog inte gubben orkar koncentrera sig på jobbet värst bra idag haha
Oh spännande
Vaknat flera ggr av onda sammandragningar i natt. De håller fortfarande på så jag håller på att planera för barnvakt mm under fm här Tror nog inte gubben orkar koncentrera sig på jobbet värst bra idag haha
Åh vad spännandeVaknat flera ggr av onda sammandragningar i natt. De håller fortfarande på så jag håller på att planera för barnvakt mm under fm här Tror nog inte gubben orkar koncentrera sig på jobbet värst bra idag haha
Uppdatering minst varje timme nu!!! Inte låta oss gå här ovetandes och nervösa!!!Bara hoppas att det inte stannar av nu