Vårföräldrar 2015 #2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas bebis vill ut snart @FengurLaugar!

Provade på hur smidig jag var så här i 8:onde månaden idag och slog på en tappsko. Det gick bra faktiskt fast jag la verktygen på en pall istället för på golvet som jag brukar.
Sen tänkte jag löslongera lite men det var isfläckar här och var i paddocken så det var jobbigt att gå på så då red jag ett kort pass i skritt i stället.

• Gilla
Reactions: Lo_
Hur länge planerar ni andra att jobba? Jag har varit kaxig och sagt att jag ska jobba in i kaklet, men jag undrar om det inte vore skönt med någon vecka ledigt innan...
Jag har sagt att jag ska vara ledig två veckor innan BF (andra veckan är påskveckan så då är det i alla fall lediga dagar).
Har lite löst tänkt på första lediga veckan som reservvecka för jobb. Jag har kontorsjobb och mår bra, så av den anledningen är det inga problem att jobba men jag har så himla mycket på jobbet just nu och börjar känna att det kommer vara skönt att vara ledig ett litet tag.

Hur länge planerar ni andra att jobba? Jag har varit kaxig och sagt att jag ska jobba in i kaklet, men jag undrar om det inte vore skönt med någon vecka ledigt innan...

Jag kommer jobba tom 2 veckor innan bf, dvs denna vecka och 2 veckor till sen blir jag hemma. Ska bli väldigt skönt faktiskt för det börjar bli tungt nu.

jag hängde i vårtråden 2012 också
Vårtråden 2013 här :D

Även om det är mer än två månader kvar för mig än börjar det kännas lite mer på riktigt när de planerade vårbebisarna faktiskt börjar dyka upp på utsidan!
Visst gör det! Och snart är det till och med rätt månad... :D
Förra gången låg jag bland de tre sista i vårtråden, det blev en seeeeeeeg väntan. Alla bara satt och skrev om hur mysigt det var med sina bebisar, och där satt jag och två till med magen i vädret O_o Fördelen är att man fick höra om alla olika faser innan man själv kom in i dem:D

Vårtråden 2013 här :D

Visst gör det! Och snart är det till och med rätt månad... :D
Förra gången låg jag bland de tre sista i vårtråden, det blev en seeeeeeeg väntan. Alla bara satt och skrev om hur mysigt det var med sina bebisar, och där satt jag och två till med magen i vädret O_o Fördelen är att man fick höra om alla olika faser innan man själv kom in i dem:D

Dottern är född 11 maj (beräknad 12 maj) så jag var rätt långt bak i den listan också :grin: Men nu är jag ju först (förutom @Lamborghini ) men några har ändå trängt sig före ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 635
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 898
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 099
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10