Vårföräldrar 2013! Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Jag hade gärna velat ta mig till en frisör och fiffa till håret och framför allt ögonbrynen, särskilt när man ser ut som idag :p Men det får lov att bli en annan dag. Jag menar, det känns inte supervärt just nu för jag lär ändå inte orka underhålla det :D

Ja det blir du. Nu ska vi köra reality-check! :D

Appropå det: kollade på "en unge.." förut.
Jag tror inte att det är på riktigt. :o
Gravida om GÅR utan stöd, står, reser sig obehindrat......... sitter på pilatesbollar och guppar och håller på....... :o

herrejösses. :crazy: vilken klen rackare jag är!

Haha, ja men det är riktigt skönt att bli lite uppiffad emellanåt. Säkert ett år sen jag klippte mig sist! :p
Bad om en frisyr jag kan strunta i att underhålla - för jag kommer inte lyckas med det ändå... :angel:

Klockan: Hahaha, attans! :D *smyger in en bild sen iaf bara för att jävlas och gömmer mig sen bakom soffan :angel:*

Men du, jag tror inte heller det är riktigt på riktigt, måste vara skådisar för jag har sett smidigare gravidingar där än vad jag är nu och jag måste väl ändå höra till den skaran i tråden som mår hyfsat... :crazy:

Eller hur! Man får inte reality-fuska :eek: ;)

Vet du, jag har fått för mig att man blir smidig som attan när ungen väl ska ut för alla på det där programmet verkar hyfsat smidiga :o La du märke till den där syrran som var med förresten? Vilken FRUKTANSVÄRT jobbig människa att ha med sig! "*vrider på fullt ös på en cd-spelare* Hon har sagt allt som hon vill ha till mig så då har jag fixat det. Även om hon ligger helt stilla så vet jag att hon vill ha det här!". "Hon har sagt att hon vill ha epidural sen" "Nej, jag vill inte ha epidural." "Okej, hon vill inte ha epidural längre." Haha, jojo *check*

Äsch, både Pan och Klockan har ju postat värsta snyggbilderna, så det är väl ingen som kan säga något!

Själv känner jag mig väl allt annat än snygg... Magsjukan verkar vara förbi, gudskelov, men allmäntillståndet lämnar ju en del övrigt att önska. Yrsel, huvudvärk och hjärtklappning så det står härliga till. Var hungrig i morse och fick i mig två rostade mackor med smör, en halv smoothie och en halv kopp kaffe. Men sedan bara en kokt potatis till lunch och nu festar jag pliktskyldigt loss på ett litet kex och en paracetamoltablett.

Men hurra, nu kom min man hem så jag ska glatt lämna över föräldraansvaret till honom för resten avdagen tror jag!

Å jag tyckte den där systern var jättesnuttig! :o skulle gärna ha en så nära och fin relation, hon såg ju inte ut att bli störd av det i allafall. (sist jag hörde nåt från min syster bad hon mig dra dit pepparm växer och att hon aldrig mer vill se mig...:angel: tycker det är fint när folk har fina relationer.

Majola: skönt att höra att du är bättre och du gör helt rätt som lämnar över. :)

Kanske är jag som blir helt off när folk säger att jag vill eller inte vill ha saker xD

Uuuurk vad snurrig jag blev av hårfärgen! :crazy: *bara 10 minuter kvar*
Vädrar så gott det går med 4 katter som sitter klistrade mot fönstren...

Jag missade en unge... Idag, däckade totalt i soffan en halvtimme innan och sov i två timmar! Måste ha varit trött. Jag skulle inte vilja ha någon annan än pappan med mig på förlossningen, vissa har väl iof ingen pappa att ta med och då skulle jag självklart vilja ha med någon annan.

Majola, skönt att magsjukan verkar över, att du är svag är ju inte så konstigt, men jag hoppas att du snart är tillbaka helt!

Usch, Micks, blev håret bra då?

Äh, jag gillar inte heller när folk kör men de verkade ju vara väldigt nära varann .... Sånt ger mig hopp. Oftast i allafall. Min familj är så kaputt så jag undrar ibland vad jag håller på med om går här och hoppas att allt kommer vara härligt och fint om 30 år ... :-p

sympati sökes, influensa...

20130218_152242-796471.jpg

ååååå nej... :(
100 % sympati, fy 17... är hel familjen dålig?

En till realitybild :bump:

Hoppas att ni piggar på er snart. Verkar som om de flesta ska åka på influensa här nu. Hoppas att jag slipper :o

Massor av sympati härifrån! Lider så med er, jag har förstått att den är överjäklig i år, den där influensan :(
Krya på er!

Hahaha! Du ser ju inte såååå sliten ut i alla fall ;) du får jobba på flottigheten i håret så kanske det kommer :idea:

*går ut i köket och hämtar smör* :D
Give me a brake - jag färgade det ju nyss! ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 868
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 564
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 366
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Snart har vi första födelsedagen och många av bebisarna (är dom ens bebisar längre?) börjar bli mer vilda än tama. :love: Har jag glömt...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
55 834
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?