Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Ärs! Det var väll inte helt sant ändå.. Iaf inte senaste timman
Men jag har haft en vän på besök också, en vän som jag faktiskt lärt känna genom buke för massa år sedan! Hon bor långt åt pipan men vi har hängt ihop i flera år nu!
Hur som helst så måste ju någon hålla igång dramat i tråden så.. Imorse var vit och rastade Emmes hundar nere i laggårn. Hennes BC blev helt överlycklig av att få sitta och stirra på fåren ett tag
Hur som helst så hade jag lite lite kläder på mig och tyckte jag blev ovanligt kall "i fogarna". Jag kan inte förklara det bättre men det kändes rätt tydligt kring fogarna och jag blev rätt "tung" i magen. Alltså detkändes som att det började trycka nedåt fast inte som i att hon var på väg ut.
Jag tog det lugnt på soffan ett par timmar och sen åkte vi och handlade. Jag gick suuuuper sakta för magen var så spänd hela tiden.
När jag kom hem gick jag på toa och såg flytningar som var lite väl geggiga och funderade på om det var mer propp men funderade inte så mycket på det. 30 min senare gick jag på toa igen och då hade det kommit mer men även lite blod.
Ringde FL och frågade dem, hon beordrade vila på soffan (hon höll inte med om att jag vilat hela dagen när jag faktiskt varit och handlat
). Så skulle jag avvakta, gick inte sammandragningarna/spända magen över så skulle jag ringa in senare ikväll.
Nu har jag sovit en timma och det är iaf fortfarande samma läge..
Ed
Kanske ska säga att BM på FL sa att det var solklar propp och att de trådiga blodet var helt normalt.
Börjar bli lite trött på detta nu.. Tycker de här vatten och proppincidenterna förstör min coola image!!