Vårföräldrar 2013! Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2

helt apropå den andra diskussionen så nej, flytningar är över gränsen för vad vi pratar om här hemma också... inte för att jag tror att sambon skulle ta illa upp eller bli äcklad av det, men det är verkligen mer än vad jag vill att han ska behöva fundera på gällande min kropp. Jag luktar redan konstigt, grinar och svänger som en pendel i humöret, går som en anka och både fiser och rapar halva dagarna. Nej, flytningarna får BM höra om så han slipper :)

ot
I dag lyckades jag i alla fall boka ny kliniktid till hästen, men BM-tiden som jag ska ha bokat för snart två veckor sedan kom jag inte ihåg... får nog lägga det på sambon i morrn när han är ledig så det blir gjort nån gång.

Mars
4:e MayDay, 2a barnet
6:e Garpur, 1a barnet
15:e Shootingstar, 3e barnet
17:e Apollo 13, 1a barnet, en flicka
20:e Bassi, 4e barnet
21:a Whalor, 2:a barnet
24:e vindvissla, 3e barnet
25:e Kaktusblomma, 2a barnet, en pojke

April
3:e misan, 2a barnet
5:e deathslyna, 1:a barnet
10:e Klockmalva, 2:a barnet
11:e leia, 2a barnet
13:e CallMeAce, 1:a barnet
15:e Tink, 1:a barnet
26:e Solvind, 1a barnet, en pojke

Maj
6:e Majola, 2a barnet
10:e, Zewz 1a barnet
18:e panaccea 1a barnet (tvillingar)
21:e Micks, 1a barnet
26:e Lewellyn, första barnet

Välkommen :)

Och ni andra är ju mer än lovligt sjuka. Ena inlägget skrivs det utförligt om de mest snuskiga flytningar, och i nästa är det gratänger med ostsås... Bara jag som.. eh.. tänker fel..? :angel:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!
hahahahaha assåååååå eeeeewww!!!!

Snacka alla våra ungar dragit de största nitlotterna i det stora föräldralotteriet :(

Antagligen! Vem kan ha föräldrar som fläker ut att info om sina privata kroppsvätskor på nätet och dessutom kopplar ihop dessa med ostsås liksom???
Sen ska vi inte tala om mig och alla andra som har barnätande katter kvar i hemmet... :eek:
En av dem slaktade just en tejprulle. Skoningslöst och våldsamt...

Antagligen! Vem kan ha föräldrar som fläker ut att info om sina privata kroppsvätskor på nätet och dessutom kopplar ihop dessa med ostsås liksom???

Va? JAG är inte sjuk, det är NI som är märkliga :rofl:

Idag fick jag förresten köpa småsmåsmå ursöta strumpor, strl 22, med små halkpluttar under. Varför? För hunden har en spricka i en trampdyna och jag vill hålla den insmord och fin. Tog jag en vanlig strumpa (som dessutom var för stor) halkade han bara runt, stackarn. Nu är han jättefin :love:

Åh nomnomnom! :love:
Tycker man kan passa på att frossa i glass och gott innan det måste börja hållas på knepiga traditioner som "lördagsgodis" och skit... :angel:

Ät ni er äcklia glass, jag fick välja middag ikväll så jag ska smälla 15 bitar sushi! Då kan ni snacka fest!
Fö har jag viiiidrig huvudvärk, så om någon är sugen på pizza kan jag lägga en i knät på denne!?

Zewz, försök skylla ifrån dig hurru! Värsta jag hört!!

Nivån är verkligen så sjukt hög här! Jag älskart!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 994
Senast: Mineur
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 583
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 377
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård