Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha jag hade DÖTT om jag fått den kommentaren från Olle. Haha, han hade nog visserligen dött före mig. Vi är väldigt pryda av oss dock, kanske lite för Vilka problem jag fick när jag skulle förklara att vattnet kanske gått... och att.. eeh... förlåt.. men det ty.. eeh.. kändes hur det kom nått... eeh... haha så tramsigt.
Men, jag tror inte du behöver vara jätte orolig. Det kanske är en begynnande svampinfektion eller något. Är flytningarna gryniga? Det brukar de ofta bli om man har eller har en svampinfektion på G. Efter min grej där förra veckan.. så kan jag bara säga att det händer sjuuuuka grejer i underlivet när man är gravid och som tydligen är helt normala
Ang kudden så låter den nog inte riktigt lika mycket som en saccosäck. Tror nog bommulstyget dämpar något. Sen är jag visserligen inte särskillt lättväckt och somnar på två sek Sen har jag ju huvudet mot en vanlig kudde mot huvudet (örat) och då blir det som inget problem. Sen har jag också en gosedjurselefant mellan brösten som är så himla skönt att ha, dom börjar bli så jädra tunga nu!
Åh, det ska bli sååå himla spännande att följa din mage!!
Jag tycker det är helt omöjligt att ha ett hum om hur långt gågna alla är. Jag är ju dessutom längre gången än de flesta (v 28) så det känns lite som att jag blandar ihop och har lite svårt att fatta att alla inte riktigt gått lika länge
Har din mage börjat bli tung än? Jag kan typ inte.. eller kan, kan jag ju men det är inte så skönt, ligga på sidan i sängen utan att ha täcke eller kudde som "pallar upp" magen för magen trillar ju ner och blir jätte tung
Hur mkt har ni gått upp?? Jag ligger fortf på -2 kg.. Vägde 80 när jag plussade och gick sen ner till 76 när jag spydde som mest.. Har vid nått tillfälle varit uppe i nosat på 80 igen men nu står vågen på 78.. Känns som jag borde gått upp mer..
Iof, sålänge kilona håller sig borta ska jag väl vara nöjd för mitt BMI är ju inte strålande men kan inte låta bli och nojja, barn och blod osv väger ju och växer vilket måste betyda att jag går ner hela tiden?
Jag tror inte du ska vara orolig för vikten. Du springer ju hos BM hela tiden och hon kommer garanterat säga till om det skulle vara något att fundera över.
Själv har jag gått upp en hel del. Nu ligger jag ju som sagt bra före dig, men sist jag kollade så hade jag gått upp 10kg. Det var lite för skräckinjagande så jag undviker att kolla nu
Åh jag vill med ha mitt RUL nu... får vänta ända till den 3 januari
Apollo: haha ja och jag som bara är i vecka 18 blir nästan lite förtvivlad ibland när jag läser här om allt som händer i era magar, vilka rörelser ni känner osv... innan jag kommer ihåg att jag är sist av alla.
Ää, jag får hellre veta än att gå oventandes om en sådan sak
pan: tror jag ligger på + 4-4,5 kg nu. vecka 19+5 idag
Men då låg mitt bmi på ca 20 vid start (under 19 räknas man väl som underviktig tror jag?)
Många äter ju bättre, men framför allt oftare som gravida = går ner i vikt.
Jag har börjat känna obehag när jag ligger på sidan, insåg igår att det var ju jätteskönt att palla upp magen med en kudde så beordrade Andreas att åka o byta in bilbältet jag spontanköpte förra månaden mot en gravidkudde
Har också upptäckt att jag inte kan vända mig som jag brukar.. Ligger halvt på mage med ena benet uppdraget och vänder mig genom att bara flytta över vikten över magen och dra upp andra benet.. Men nu när jag gör så så känns det som jag lägger mig PÅ nått så nu får jag snurra ett helt varv runt på rygg ist men snart blir väl magen gör stor för att ligga så endå
Ja, det är klart man kanske heldre vill veta.. men jag hade dött av det faktumet att han bara hade sagt något haha. Jag veeet, vi är skitfåniga. Jag var inte ens sån innan jag träffade O, det är hans fel alltihopa!
Jag hade också tänkt skaffa ett gravidbälte, men insåg att det kändes lite overkill när jag läste på vad det faktiskt var och hur det funkade. Är dock alltid super noga med att alltid putta ner bältet noga.
Vad skönt med en kudde! När får du den?
Ja det är väl så, jag har ju dessutom haft väldigt mkt problem med ätstörningar vilket har försvunnit totalt under grav. Så utan hetsätning är det kanske inte så konstigt att man går ner i vikt
Jag hoppas han åker och byter idag, bytesrätten går nämligen ut imorgon.. ja jag insåg också efter jag hade köpt den att det nog inte var så nödvändigt och hur krångligt det var med tjocka vinterkläder osv.. Så det har inte ens varit uppackat kanske hade använts på sommaren när man inte har så mkt kläder..
Fast är det inte pan som är sist? Hon blev väll flyttad in i juni va? (Och under hot tvingad att stanna i den här tråden ist för att byta till sommartråden )
Men vi kan ju känna oss lite utanför tillsammans då da, fast åt olika håll. Dessutom ska du passa på och njuta av att ha allt spännande framför dig! Det är verkligen en stor del av resa, att bara gå och sukta och längta! Det bästa av allt, är att du slipper vagga fram likt en anka
Vad härligt att höra att dina ÄS blivit bättre under grav! Hoppas det kan hålla i sig!
Åh, du kommer älska din kudde! Jag är så sjukt tacksam över min, men också lite förtvivlad över hur nära det var att jag aldrig skulle haft nån... Jag har talat om för Olle att jag aldrig kommer göra mig av med den, utan den kommer alltid få bo med mig i sängen
Hahah, här är det jag som jobbat hårt för att han ska släppa sin pryda sida Herregud, är vi både gifta och ska ha barn så så får han tusan i mig se till att våga öppna käften - efter så lång tid ihop hävdar jag att man (han) bör våga säga sånt som även är pinsamt. Vad skulle hända lixom? Jag hoppar upp och biter honom i knäskålarna? Springa och tassa på tå är inte min grej
Men så är jag ju inte pryd av mig heller - det hjälper nog mycket
(och nu låter jag kanske jättehård men så är inte fallet alls. Andra får ju göra som de vill, och känna hur de vill utan att jag dömmer dem. Jag hade bara inte klarat av ett sådan förhållande själv. Och en pryd kille hade nog förvisso inte stått ut med mig heller )
Jaaaahaaaa! Det hade jag helt missat! Men va skönt, då är du ju vår förälder med marginal! Dessutom brukar väll tvillingar komma tidigare va?
Jag och min bebbe sitter och lyssnar på Metallica. Jag förundras över att de inte kan vara lika bra som jag tyckte de var i tonåren.... börjar bli tjatigt med nothing else mathers på repeat nu. Men bebbe verkar gilla musik!
Haha här går det inte i va pryd längre, varje gång jag nyser släpper jag sånna brakfisar så det ekar mellan väggarna och Andreas håller på o dö varje gång som ett litet barn
Igår var jag så arg på hela situationen med diagnos, medicin, förkylning, feber osv så när det inte funkade att få doseringssprutan på plats sittandes på toa stormade jag in i sovrummet och fräste åt honom att titta bort el gå ut så fick jag lägga mig raklång i sängen ist o svärandes göra det där stackarn fick en kudde över huvudet..
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.