Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2
Åh ja, vi hade ju vart tillsammans i 7 år när vi gifte oss nu, men det kändes ändå lite speciellt. Fast jag förstår förståss att det känns större att få barn ihop. Jag förundras så mycket av folk som tycker det är ok att skaffa barn ihop, men vill inte gifta sig för att det känns så på allvar och är inte redo. Missförstå mig rätt, men skilja sig kan man ju alltid göra, men bli av med den andra föräldern till ens barn, det blir man aldrig!!
Jag vet faktiskt inte vad det är för märke på kudden.. Det är iaf små kulor i kudden, som i en sackosäck. Jag älskar den, sov precis lika bra i natt
pan: Ja men det låter lite som uvi fast i musen. Fasen att lite bakterier kan ställa till så mycket problem! Skönt iaf att de hittade det, så du kan behandlas och förhoppningsvis bli av med, eller iaf få färre SD
Vilken fin mage du har!
Vilken vecka är du nu i?
Zewz: Förstår verkligen att humöret påverkas när man mår dåligt. Ibland kan jag få bryt på min rygg när man gått hur länge som helst och bara haft ont och det blir väldigt tungt att utföra vardagliga grejer. Känner så med dig!
Klockan: Vilken härlig make du verkar ha!
O hade nog tyckt det varit preciiis lika jobbigt som jag, om jag mått som du, för då hade han hamnat med alla jobbiga sysslor som jag utför vareviga dag. Tidigare sa han alltid lite malligt att han skulle ta hand om hästarna när jag blev för tjockis. Nu har han bytt ut det mot att han ska göra de tunga bitarna
Visserligen kan det bero på att jag faktiskt mår bra
Men han tillåter mig inte gå och hämta hö... men jag måste stå ut med hans eviga gnäll om att han behöver göra det. Känns som om det vore lättast för oss båda att jag gjort det
Nä, nu e jag tjabbig, han e inte såå himla vidrig, han är faktiskt riktigt snäll också. Just sovbiten, hade han nog reagerat precis som din karl, han skulle absoluuut inte vilja att vi sov i olika rum (han blir pipig bara jag sover borta en natt) så det skulle han utan tvekan styra upp.
Micks: Hoppas huggen var något temporärt och att det försvinner. Jag kände ett sånt hugg imorse när jag gick från tåget, nu känner jag mig lite yttepytte öm bara, annars är det ingen fara.
KUL med RUL! Det är jätte spännande
DS: Borde det inte vara dags för dig att sluta jobba snart? Har för mig att du skulle vara ledig svinigt länge? Ledighet plus att du skulle gå tidigare för arbetsuppg?