Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2
Jag tycker verkligen du ser jätte fin ut! Jag tror nog att jag och DS är lite mer lika på den fronten att se ut som totala vrak när man är sängliggandes, eller bara nyvaken för den delen
Jag ser ju verkligen GRÅ ut nu för tiden också. Jag brukar aldrig bry mig om att sminka mig men efter att under hösten fått diverse kommentarer om att jag såg så trött ut så sminkar jag mig varje dag nu. Vill ju inte skrämma folk
Igår lyxade jag dessutom till det med ett nytt puder, jag som annars är livrädd för puder med risken att se ut som en hel puderdosa i ansiktet. Men jag är nöjd med resultatet trotts att expitiden på make up store var helt värdelös
Jag har en liten fråga till dig. Hur går det till om man funderar på ev sjukskrivning? Vem vänder man sig till? BM eller direkt till en läkare? Borde man be BM rekomendera en läkare? Hur lång tid kan man tänka sig att processen tar med att få igenom det hela, tänker mig tid och sen få ett uttalande? Jag VILL ju jobba absolut så länge som möjligt men jag tänkte gå händelserna lite i förväg eftersom jag nu har ont i ryggen typ 24/7 och kan tänka mig att det inte är lika roligt om några veckor.. bara så jag vet vart jag vänder mig sas.
Sen har jag skaffat mig en teori till varför jag har klarat mig så himla bra från aj aj i fogarna. Att ongen ligger så högt upp. Hon har legat tvärs över magen tills nu för ett par dagar sedan, och mosat mina revben ist
Men nu tror jag bestämt att hon slagit runt och legat med huvudet nedåt sen igår natt/morgon. Jag har inte lika mycket problem att andas när jag sitter ner, men däremot vaggar jag som en jäkla anka och har känt av fogarna på ett annat sätt. Fortfarande inte så att jag ska gnälla, men det är lite annorlunda. Dessutom så har jag inte bara längre ett "gung" i magen när jag går, utan jag känner även gunget längre ner.