Vårföräldrar 2013! #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! #5

:love:

blogger-image-840452719.jpg

Så söta :) . Skönt att ni fått komma hem

Tycker de flesta prematurer ser nästan exakt ut som Tor. De är väldigt lika när de är så små

Är super trött nu. Sover alldeles för lite. Brukar inte komma i säng förrän vid tolv. Sedan uppe mellan tre och fem och sedan upp igen vid sju, åtta. Är för dålig på att ta tid att sova lite på dagen.

Vi har dragit ner rejält på sondningen och ammar nu mer. Behöver inte heller vara lika noga med tiderna. Bara på ett ungefär. Tor har blivit riktigt duktig men tror inte han tycker han får i sig tillräckligt då han blir hungrig oftare nu. En fördel med amningen är ju däremot att han får äta när han vill och behöver inte vänta på en speciell tid längre.

Nu färdigpumpad för i natt och ska försöka sova lite igen. Tror sambo får ta nästa matning i flaska så jag får sova litegranna

Vilka fina små rackare! :)

Jag förstår om du är sexuellt undernärd :o jag hade blivit galen...

halleda :love: vilka små godingar!

min treåring ligger på sjukhus sen i torsdags med lunginflammation och behandlas även för astma. jag är hemma med Charlie och sam så det är fullt upp här.

Åh nej vad jobbigt! Hur ser det ut?

Kl
Inatt fyllde Alva en vecka och när jag vaknade och tittade mig i spegeln ser jag att magen är lika liten som den var innan graviditeten! Hurra! :p massa lös hud bara men det försvinner nog. Hade varit kul att ha en våg bara för att se vad den står på nu med.

Han är på bättringsvägen men fortfarande ganska sjuk. Jobbigt att jag inte kan bo där med honom men det känns som att Charlie har det bättre hemma med mej.

Usch, stackars Isaac! Jag förstår att det är jättejobbigt att inte kunna vara där!
Hoppas att han snart får komma hem!

Vad söta de är, Pan! :love:
Skönt att vara hemma antar jag?

Skickar krya-på-dig-hälsningar till Isaac också. Jag är inte så sjåpig av mig, men just lunginflammation har jag jättestor respekt för efter att ha förlorat ett par släktingar i det (de var dock förbelastade på oilka sätt). Skönt att han är på bättringsvägen!

Har jobbat en del i trädgården idag med förhoppningen om att det kunde locka ut lillan. Men det verkar inte som hon har några tankar på det direkt. Lyckades skrapa ihop några onda sammandragningar, men det var allt. :meh: Fast å andra sidan har jag en del kvar att göra, så det kanske är bäst så?

Gynbesök imorgon, det kanske kan reta igång något?

Pan: :love::love: så små de är! Ludvig fyller upp ett helt nest själv! ;) Skönt att ha en mysig syster att dela med...!

Visslan; fy för lunhinflammmation och sjukhusvistelse, hoppas du har honom hemma snart!

Majola: härligt med trädgårdsfixande ... hoppas du får nån "knuff" i morgon! ;)

*kl* Vi har möblerat tillbaka sovrummet en trappa upp...!! Bra mått på hur pass mkt. bättre jag är... Går som en snigel men jag går!!!!

Ludvig har vissa gasproblem nattetid=visst mått av sömnbrist. Maken kom hem utan blöjor från Ica igår, men de var med på kvittot. Efter lite grunnande kom han fram till att han tagit blöjpaketet, scannat det, och satt tillbaka det i hyllan istället för vagnen....! :D

Vad synd om Isaac att han fått lunginflammation! Förstår att det känns jobbigt att inte kunna bo på sjukhuset med honom :( Skickar krya på dig-kramar!

Kl
Klockan, vad skönt att du kunnat flytta upp igen! En bit på väg iaf även om du inte är återställd ännu. Hihi, har din man också fått amningshjärna?

Solvind, skönt att ni sondar mindre och att det funkar att amma i sjalen. Skulle gärna prova, men blev lite osäker när jag fick så ont i och runt op-såret när jag bar en del (vanligt). Känner du inte av det alls? Vet inte om jag knöt för långt ner. Magen är liksom väldigt formbar, formen ändras tex beroende av vad jag haft för trosor :crazy: men eftersom såret inte sträcker på sig blir det konstigt om magen putar ut just där.

Majola, hoppas gyn lyckas reta igång något! Lite trädgårdsarbete skulle inte störa i vårt land, men nu har det snöat igen. Vill ha vår!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 986
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 186
Senast: Rie
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 868
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat