Valpar 2011

Sv: Valpar 2011

Nu är den lille 10 veckor och några dagar, och han har gjort sig ordentligt hemmastadd. Han bits, kampar med mina kläder och kör slut på mina stackars gamlingar = han är alldeles underbar!

*Lån*

Nu håller jag på att längta ihjäl mig! Imorgon kommer min lilla fis :)
sitter å räknar timmarna ^^

Bild083.jpg

Nu har äntligen min pupp kommit :)
Första hela dagen han är här, och allt har verkligen gått över förväntan :D
Han å Vidar hittade varandra på en gång! katterna bryr han sig knappt om, visst ibland bjuder han in till lek men dom är inte så på ^^

foto0961_139572765.jpg

foto0964_139572787.jpg

sötis! :love:

kl

slänger in ett par bilder på vår schäfer, nu 5 månader! jag förstår inte hur det kan gå så fort! :eek:
189612_10150443436700061_574120060_17830888_1665179_n.jpg

Det gäller att knäppa snabbt när han sitter still! :D

200100_10150443436875061_574120060_17830890_4688433_n.jpg

Storasyster ger igen... :angel:

Han är helt rumsren, sen en dryg månad tillbaka. Tuggar bara på sladdar om inte husse och matte är hemma... Tuggar annars mest på storasyster och diverse leksaker! Har bytt nästan alla tänder, kvar är en av huggtänderna uppe (ser ganska lustigt ut) :rofl:.
Han lyssnar fint och vill gärna vara till lags, men tycker att andra hundar ska veta sin plats redan på flera meters håll. Fåglar är jätteroliga att jaga men om matte skriker sådär argt så inser han sitt bästa och kommer tillbaka (lika glad som när han sprang)! :grin:

Åh fytusan min är ju lika gammal nästan o han är inne i någon riktig sköningperiod. (NOT)
Han trotsar allt som finns i hela världen.
Han älskar att jobba, men är sjukt svår att motivera. Har man godis kan han göra vad som helst, har man det inte,
nähepp, skit i det då. How to do ? ;)

finaste_137592510.jpg

/Tessan

Tack :) Hon har utvecklats bättre än vad kunde hoppats på :love:

I sommar föds det halvsyskon till henne också här hemma, förhoppningsvis lika spektatulära!

Här har det dimpt ner ett litet stim små termiter nu! :love:
5 tikar och 3 hanar blev det.

/Swat

Grattis! Ser fram emot bilder på underverken.. ;)

kl

Ni som har kastrerat era hanhundar, vid vilken ålder har ni gjort det? Pratade med en stallkompis i helgen som hade hört olika från varenda veterinär i krokarna... Vår kille har dessutom en kula som inte trillat ner (och troligen inte lär göra det heller) så det krävs ju ett större ingrepp då.

Åh vilken goding! :love: vad är det för ras?

Lilla Alise börjar bli riktigt tjock och juvret blir större för varje dag. 11 dagar kvar! :laugh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 518
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 889
Senast: Digbil
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 497
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 063
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka