Valpar 2011

Sv: Valpar 2011

Penny och Oscar fick 4 dvärgpinschervalpar den 11/3. 2 tikar och 2 hanar. De har redan fått namn: Mercury, Venus, Mars och Terra. Här kommer en bild på de små underverken:

537813e401420b6b763fc014b863f642[1]%20-%20Kopia200.jpg

Hur går det för allas valpar och valpplaner?

"Min" tik födde 15 valpar inatt! :love:
Dock bara tre korrekta tikar, jag hoppas att vi får förtroendet att köpa en av dem..

Ja 15!! Uppfödaren är lite smått förskräckt. Det är första gången för både henne och tiken :D

Himla fin liten kille:). Men jag har inte kopplat vad han är för ras så nu tar nyfikenheten över och jag måste fråga då jag inte hittar det någonstans:o?

ÅH, gööörsöt ju :love:

KL

Devil är nu 7½ månad gammal, skitjobbig, brötig, bråkig, tyken och alldeles underbar :love: ;)
Han har en otrolig arbetslust, nyfikenhet och apporteringslust. Gäller bara för matte att kunna organisera kaoset i hans hjärna till något bra. Igår var jag ute och skvallertränade på löv, tog 1-200m och 7-10 klick innan han gick klistrad vid min sida och sa "Matte, matte, matte, matte, det är löv över aaaaaaaallt! Godis tack!" :D

Åhh tack, har aldrig sett en svart kelpie så blev så osäker:).

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 518
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 885
Senast: Digbil
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 490
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 063
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka