Jag är så skrockfull av mig, håller på det tills onsdag Lovar bildbevis!Så spännande!!! Vi har inte fått veta ras än va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så skrockfull av mig, håller på det tills onsdag Lovar bildbevis!Så spännande!!! Vi har inte fått veta ras än va?
Vilken snygg vinthund du skaffat dig
Bara Ben och svans just nuVilken snygg vinthund du skaffat dig
Det är onsdag.Jag är så skrockfull av mig, håller på det tills onsdag Lovar bildbevis!
En matglad hane - han var störst i kullenDet var en stor valp för att vara en "miniatyr"
Så det blev en minibulle! Bra val tror jag, helt underbar ras Så fin han är! Stort lycka till med honom!Visa bifogad fil 99642
Nu har vi hämtat hem vår valp - Yoda En miniatyr bullterrier!
Han är såld med avelsrätt. Super spännande att få lära känna en ny ras på det här viset.
Han sov på rygg hela vägen hem i buren och har kaxigt travat runt hemma. Att hälsa på våra stora katter (Maine Coon) och Ebbot (55 kg hund) var inga konstigheter alls.
Är helt såld i honom!
Visa bifogad fil 99642
Han är såld med avelsrätt. Super spännande att få lära känna en ny ras på det här viset.
Han sov på rygg hela vägen hem i buren och har kaxigt travat runt hemma. Att hälsa på våra stora katter (Maine Coon) och Ebbot (55 kg hund) var inga konstigheter alls.
Är helt såld i honom!
Åh köpt från en gammal bukare va?Visa bifogad fil 99642
Är helt såld i honom!
Åh det vet jag inte! Skickar pm.Åh köpt från en gammal bukare va?
Ganska stor skillnad!Galet vad mycket som händer mellan 6-10 månaders ålder. Tam är 5, Mako 10 månader. Småpojkarna
Åh, foxterrier Så fint att ni kan få hem en liten valp från samma uppfödare. Är valpen släkt med er Morris på något vis? Hoppas du lägger upp massor av bilderVår fina och högt älskade foxterrier Morris fick tyvärr somna in i juli. Hans uppfödare hade då precis parat Morris systers dotter och för några veckor sen föddes två tikar och en hane.
Går allt som det ska fortsättningsvis så får vi köpa ett av underverken. Vi låter uppfödaren välja vilken av valparna som blir vår tänker vi, min son hoppas dock på hanen. Längtar så! Känns lite som att man får igen en liten liten del av Morris
Visa bifogad fil 99677
Hanarna växer länge, breddar sig tills de är iaf 18 månader! Tikarna upplever jag fortsätter växa till första löpet, sen är det mest muskelmassa som tillkommer.Ganska stor skillnad!
Hur mycket upplever du att de växer de sista 6 månaderna?
Min tik är ganska exakt 6 månader, runt 50 cm i mankhöjd och väger strax över 11 kg.
Hur mycket kan jag förvänta mig att hon växer? (Hoppas på att hon blir något större.)