Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var glad för att det handlar om bär . Min valpis betar också hela tiden… Jag har inte alltid koll på vad som slinker ned, men misstänker att det blir en del harpluttar, rådjursspillning, kattskit, maskar, skalbaggar och dylikt. Men även en del förmultnat gräs, döda grodor, osv, blandat äckel, med andra ord. I kväll hittade han dessutom en förlupen komärkning med ett lager koskit på, men den lirkade jag ut innan han hann sväljaPlötsligt händer det. Wallan hoppade upp i soffan på altanen helt själv som om hon alltid hade kunnat det. Senast igår kväll satt hon och tiggde om att bli upplyft.
Promenaderna sker nu med ett oändligt tålamod ty det ska betas hallon, smultron och blåbär och vi har det öööööööverallt
Bästa godiset är kanin och harpluttar. Det bästa på hela hennes sommar var nog campingen i Varberg där det kryllade av hoppande godisautomaterVar glad för att det handlar om bär . Min valpis betar också hela tiden… Jag har inte alltid koll på vad som slinker ned, men misstänker att det blir en del harpluttar, rådjursspillning, kattskit, maskar, skalbaggar och dylikt. Men även en del förmultnat gräs, döda grodor, osv, blandat äckel, med andra ord. I kväll hittade han dessutom en förlupen komärkning med ett lager koskit på, men den lirkade jag ut innan han hann svälja
Sparven kunde hoppa upp i soffan ganska tidigt som valp, men bara när han var ensam i vardagsrummet satt jag i soffan kunde han absolut inte ta sig upp utan hjälpPlötsligt händer det. Wallan hoppade upp i soffan på altanen helt själv som om hon alltid hade kunnat det. Senast igår kväll satt hon och tiggde om att bli upplyft.
Promenaderna sker nu med ett oändligt tålamod ty det ska betas hallon, smultron och blåbär och vi har det öööööööverallt
Min vill emellanåt inte äta om jag inte handmatar Han står vid maten och gruffar på mig.Sparven kunde hoppa upp i soffan ganska tidigt som valp, men bara när han var ensam i vardagsrummet satt jag i soffan kunde han absolut inte ta sig upp utan hjälp
Hade praktik på en ponnyridskola när jag var yngre, där var en häst som haltade. De sa att hon alltid gör så när det regnar, för hon vill inte gå ut. Jag kände mig tveksam. Men på vägen hem hade hon bytt benMin vill emellanåt inte äta om jag inte handmatar Han står vid maten och gruffar på mig.
Han haltar om man säger åt honom att gå in på gården.
Dessa djur
Åh, jag kommer GÄRNA och går promenad med Wallan, så kan du ta ut Lily under tiden Lily vill bara ha full fart hela tiden. Jag vill gärna parkera mig någonstans och äta bär av alla slag.Plötsligt händer det. Wallan hoppade upp i soffan på altanen helt själv som om hon alltid hade kunnat det. Senast igår kväll satt hon och tiggde om att bli upplyft.
På min klubb för länge sen fanns en häst som brukad hoppa ur transporten blockhalt när de kom till tävlingsplatsen. Åkte hem och var känrfrisk.Hade praktik på en ponnyridskola när jag var yngre, där var en häst som haltade. De sa att hon alltid gör så när det regnar, för hon vill inte gå ut. Jag kände mig tveksam. Men på vägen hem hade hon bytt ben
Vi hade en kattunge som blev trampad på tassen av en av hästarna. Han fick bo i sadelkammaren och det fjäskades enormt för han. Men en dag så var det nån som såg att han faktiskt inte var halt när ingen såg, men så fort katten såg att det stod nån och tittade så blev han jättehalt igen. Det tog en vecka innan han förstod att det var slutfjäskatPå min klubb för länge sen fanns en häst som brukad hoppa ur transporten blockhalt när de kom till tävlingsplatsen. Åkte hem och var känrfrisk.
Oj det gör min varje dag på kvällstid.Hjälp! Valpis är galen! Han löper gatlopp mellan köket och vardagsrummet. Misstänker att det hänger ihop med tandbyte, han har fått glugg i underkäken. Hur var era när de bytte tänder?
Min var vild före, under och efter tandbyte Det blev dock betydligt skönare att ha brottningsmatch med henne efter att hon bytt tänder klart! Att hon leker tornado hemma och rusar runt med mina huvudkuddar, det har jag börjat vänja mig vid nu när hon är snart 10 månader gammal... Hon dödar dem inte utan bara släpar runt på dem, så jag låter henne hållas än så längeHjälp! Valpis är galen! Han löper gatlopp mellan köket och vardagsrummet. Misstänker att det hänger ihop med tandbyte, han har fått glugg i underkäken. Hur var era när de bytte tänder?
Ja, jag ser fram emot att skinnet på händerna inte fastnar lika lätt i de små munsylarna .Min var vild före, under och efter tandbyte Det blev dock betydligt skönare att ha brottningsmatch med henne efter att hon bytt tänder klart! Att hon leker tornado hemma och rusar runt med mina huvudkuddar, det har jag börjat vänja mig vid nu när hon är snart 10 månader gammal... Hon dödar dem inte utan bara släpar runt på dem, så jag låter henne hållas än så länge