Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är äntligen Hexa hemma 😁❤.
Eller vi kom hem igårkväll då vi körde sammanlagt 132 mil på 2 dagar för att hämta henne.
Men lätt värt det och hon var jätte duktig och sov de 8 h som resan hem tog. Förutom 3 kiss pauser för oss alla 😊.

Hon är framåt, busig och älskar människor i alla storlekar 😁.

Hon tyckte våra katter var lite läskiga i början men gick snabbt över och hon försökte sen smaka på en katt svans 🙈. Som tur är våra katter vana vid hundar och gav bara en tillrättavisning.

Första natten har gått super! Hon har sovit som en stock men gått ut 2 gånger och kissat då katterna väckt henne, typiskt när jag för en gångs skull får en valp som sover 🙃.

Hon är verkligen söt som socker! 🥰

Nu jäklar ska detta nog gå bra 😁💪.

Fotot i all ära taget av uppfödaren vid hämtning ❤.
 

Bifogade filer

  • received_329505872235109.jpeg
    received_329505872235109.jpeg
    448,1 KB · Visningar: 197
Vi har inte haft några olyckor inne, så nu vid 4,5 mån kändes det lagom att lägga in ett par mattor igen, inte minst för att slippa halka på parketten. Tilja förstår verkligen inte varför matte lägger roliga tygsaker på golvet som hon inte får äta på? De är ju jätteroliga??

20210820_090604.jpg
 
Vi har inte haft några olyckor inne, så nu vid 4,5 mån kändes det lagom att lägga in ett par mattor igen, inte minst för att slippa halka på parketten. Tilja förstår verkligen inte varför matte lägger roliga tygsaker på golvet som hon inte får äta på? De är ju jätteroliga??

Visa bifogad fil 75679

Men eller hur! Det som är på golvet är till vapp, det är väl regeln va?! :sneaky: Samt även det som är på bord/hyllor/allt som vapp kan nå om vapp hoppar, sträcker sig eller råkar välta nåt. 🙈
 
Vi har inte haft några olyckor inne, så nu vid 4,5 mån kändes det lagom att lägga in ett par mattor igen, inte minst för att slippa halka på parketten. Tilja förstår verkligen inte varför matte lägger roliga tygsaker på golvet som hon inte får äta på? De är ju jätteroliga??

Visa bifogad fil 75679
Åh längtar tills vi kan lägga fram vardagsrumsmattan igen. Här närmar vi oss 7 månadersdagen…
 
Iris har fått smaka allehanda saker sen dag 1 för att se var de bästa belöningarna kan finnas.

I täten hittills: räkor och gurka? 🧐

Får konstatera att valpen är trasig, helt enkelt.
Min flatte älskar SALLAD. I kruka. Alltså verkligen ääääälskar. Hon är ju flatte, hon äter allt med god aptit men sallad i kruka alltså.. Hon är helt rabiat. Kommer man hem med matkassar från affären så dyker hon ner i dom och letar upp salladkrukan.. Och slänger i sig så mycket hon bara kan innan vi hinner stoppa henne. Av alla saker så är det just salladen. Problemet är att hon spyr som en gris av, just det.. sallad :meh:

I övrigt så är gurka en favorit hos alla mina hundar :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 637
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 030
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 064
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp