Gör ett nytt försök Visa bifogad fil 75598
Så mysiga dom ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör ett nytt försök Visa bifogad fil 75598
Men så gulliga! Och vilka söta ”matchande” namn!Gör ett nytt försök Visa bifogad fil 75598
Tack! Det funkar jättebra! Dumle är superduktig och Lakrits känner sig trygg med honom.Så mysiga dom ser ut
Tack! Håller med, inte alls partisk…Men så gulliga! Och vilka söta ”matchande” namn!
Såg på kenneln fb-sida vem han är! Då är han son till min kompis hane och till viss del släkt med min tik grattis!Lakrits och jag sov i eget rum, på golvet…, i natt och han sov gott hela natten. Hitills ingen olycka inne och så har han testat om det är ok att dela mat med en av katterna, det var det inte upptäckte han Visa bifogad fil 75622
Tack!Såg på kenneln fb-sida vem han är! Då är han son till min kompis hane och till viss del släkt med min tik grattis!
Vi har inte haft några olyckor inne, så nu vid 4,5 mån kändes det lagom att lägga in ett par mattor igen, inte minst för att slippa halka på parketten. Tilja förstår verkligen inte varför matte lägger roliga tygsaker på golvet som hon inte får äta på? De är ju jätteroliga??
Visa bifogad fil 75679
Helt klart. Det förstår ju alla.Men eller hur! Det som är på golvet är till vapp, det är väl regeln va?! Samt även det som är på bord/hyllor/allt som vapp kan nå om vapp hoppar, sträcker sig eller råkar välta nåt.
Åh längtar tills vi kan lägga fram vardagsrumsmattan igen. Här närmar vi oss 7 månadersdagen…Vi har inte haft några olyckor inne, så nu vid 4,5 mån kändes det lagom att lägga in ett par mattor igen, inte minst för att slippa halka på parketten. Tilja förstår verkligen inte varför matte lägger roliga tygsaker på golvet som hon inte får äta på? De är ju jätteroliga??
Visa bifogad fil 75679
Vi vågar inga stora mattor än, känns som det vore att jinxa Både för olyckor och tänder... vi kör ner på såna som kostar 129:- på Rusta än så längeÅh längtar tills vi kan lägga fram vardagsrumsmattan igen. Här närmar vi oss 7 månadersdagen…
Räknar med minst en månad till utan matta vad gäller kisseriet, bitandet kan dock behöva längre än såVi vågar inga stora mattor än, känns som det vore att jinxa Både för olyckor och tänder... vi kör ner på såna som kostar 129:- på Rusta än så länge
Min valp älskar gurkskal!Iris har fått smaka allehanda saker sen dag 1 för att se var de bästa belöningarna kan finnas.
I täten hittills: räkor och gurka?
Får konstatera att valpen är trasig, helt enkelt.
Jag har haft en katt som glatt snodde gurka om han kom åt.Min valp älskar gurkskal!
Min valp älskar gurkskal!
Min flatte älskar SALLAD. I kruka. Alltså verkligen ääääälskar. Hon är ju flatte, hon äter allt med god aptit men sallad i kruka alltså.. Hon är helt rabiat. Kommer man hem med matkassar från affären så dyker hon ner i dom och letar upp salladkrukan.. Och slänger i sig så mycket hon bara kan innan vi hinner stoppa henne. Av alla saker så är det just salladen. Problemet är att hon spyr som en gris av, just det.. salladIris har fått smaka allehanda saker sen dag 1 för att se var de bästa belöningarna kan finnas.
I täten hittills: räkor och gurka?
Får konstatera att valpen är trasig, helt enkelt.