F
Fruentimber
Sitter i köket och dricker kaffe medan valp leker med "något". Ett suspekt "riitssscch" går genom rummet och det visade sig att det där något var köksväggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
igenkänningSitter i köket och dricker kaffe medan valp leker med "något". Ett suspekt "riitssscch" går genom rummet och det visade sig att det där något var köksväggen.
Visa bifogad fil 75514
Alla de där gångerna när man ångrar att man var för slö för att kolla vad ”något” är för något innan det är för sentSitter i köket och dricker kaffe medan valp leker med "något". Ett suspekt "riitssscch" går genom rummet och det visade sig att det där något var köksväggen.
Visa bifogad fil 75514
igenkänning
Torsten tog en bit av vardagsrumstapeten. På ett VÄLDIGT väl synligt ställe. Inte har jag tapet kvar att laga med heller.
så jag blundar aktivt varje dag när jag passerar.
Alla de där gångerna när man ångrar att man var för slö för att kolla vad ”något” är för något innan det är för sent
Jag tänkte just "tur att jag har pappis" när jag läste @Fruentimber 's inlägg. Tydligen lite för snabbt!igenkänning
Torsten tog en bit av vardagsrumstapeten. På ett VÄLDIGT väl synligt ställe. Inte har jag tapet kvar att laga med heller.
så jag blundar aktivt varje dag när jag passerar.
Här har vi också backat rejält…Min rumsrena valp är inte längre rumsren. För det regnar ute..
Jag tänkte på det där här om dagen när min valp som alltid brukar kissa som minst iaf ute inte fick ur sig ngt när hon gick runt som en darrande och blöt piprensare. Vi får ju hem en till valp i början/mitten av september. Känns som det kan bli lite jobbigare än med denna.Min rumsrena valp är inte längre rumsren. För det regnar ute..
Du får seriöst börja fundera på en sån härJag tänkte på det där här om dagen när min valp som alltid brukar kissa som minst iaf ute inte fick ur sig ngt när hon gick runt som en darrande och blöt piprensare. Vi får ju hem en till valp i början/mitten av september. Känns som det kan bli lite jobbigare än med denna.
Imorse i ösregnet tog jag paraply när jag gick ut. Inte till mig. Utan till valp som jag tyckte skulle hållas torr tills hon klarat av att utföra sin business. Det funkade bra även om min regnjacka tydligen inte är direkt vattentät mer.
Ja tar man ut henne i koppel är det inga problem. Men min önskan är att hon går ut och kissar själv om hon behöver när dörren är öppen och vi jobbar, precis som hon gjort tidigare. Men icke. Då tittar hon bara ut och håller sig tills hon inte kan hålla sig längre, och kissar hon inne helt enkelt skräphund!Min verkar (ta i trä) ganska obrydd om monsunregnet som vi har här och gör sin business oavsett väder. Däremot kan en ju bli galen på hans grejande med varenda liten eller stor pinne han ser, när det öser ner och en bara vill gå hem men det ska bäras, bytas pinne, grejas, skuttas, hoppas, kampas med nåt stort träd som han får fatt i, tappas pinnar, bytas pinnar, plockas upp flera pinnar samtidigt, få rapsus, letas upp alla pinnar som tappades under rapsus, osv osv osv.
Med ett kg valp mosad där under och lika stillastående som hon lagts för ankar. ️
Ja tar man ut henne i koppel är det inga problem. Men min önskan är att hon går ut och kissar själv om hon behöver när dörren är öppen och vi jobbar, precis som hon gjort tidigare. Men icke. Då tittar hon bara ut och håller sig tills hon inte kan hålla sig längre, och kissar hon inne helt enkelt skräphund!
Och ja, det där eviga sakletandet.. Hon plockar upp ALLT. Och då vill tydligen mina vuxna hundar faktiskt också ha exakt samma grej, så det så! = kaos.
Jag skrev att jag funderade på det, men anmälde aldrigAnmält mig och Iris till puppycamp i december, genom Game on puppy. Visst var det nån mer här som hade anmält dit, fast tidigare datum?