Det förstör inte alls, det är jätteintressant!Himla intressant tycker jag! Men nu måste jag sluta förstöra valptråden med mitt utställningsnörderi
/mvh fullkomligt uställningsilliterat men gillar att lära mig mer om exteriör!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstör inte alls, det är jätteintressant!Himla intressant tycker jag! Men nu måste jag sluta förstöra valptråden med mitt utställningsnörderi
När valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.
Nu sover hon. Resten av hushållet passar på att pusta ut, vila, slicka såren och hinka kaffe.
När valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.
Nu sover hon. Resten av hushållet passar på att pusta ut, vila, slicka såren och hinka kaffe.
Men kom igen nu, BRITT-MARIE!
Kör för fa-an!
En till med en bajsfaiblesse, ser jag! Visst är det mysigt. Och det är otäckt hur fort en glömmer vad valpjäveln nyss satt i sig när de är söta och vill komma och gosa med snoken i ens ansikte.
Don’t get me started..Det förstör inte alls, det är jätteintressant!
/mvh fullkomligt uställningsilliterat men gillar att lära mig mer om exteriör!
Jag gillar också sånt nörderi så kör på ba!Don’t get me started..
Skrämmande att man läser det i hans röst alltså!
Som tur är så är det tvånggos som gäller här om man vill pussa på valp! Och så får man i princip fånga henne med en håv när hon swishar förbi!
Jag älskar dina uppdateringar. De gör att mitt valpsug minskar ett litet tag.När valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.
Skrämmande att man läser det i hans röst alltså!
RuvskitNär valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.
Visa bifogad fil 75274
Känns som jag har en blivande Gollum här: ”My precious!”.
Liksom lite överkurs att äta ben PÅ älskad gummikyckling..
Ja, hon är ingen skör liten sak mentalt.Hon ser sååå vass ut
Åååh, ja de är så lika, jättefina bägge två!Du ser nog likhet i blicken.
Visa bifogad fil 75287