Visa bifogad fil 73294
Lite dåligt med uppdateringar från Nike men jag har inte så mycket att komma med. Hon är precis som jag förväntat mig, inga konstigheter. Benen går i ett och svansen i samma tempo. Öronen studsar i takt. Hon är konstant överlycklig och väldigt tuff. Hon leker med mina dalmatiner så hårt att jag tror de ska döda henne, men hon ger sig inte så jag får gå emellan. Väldigt orädd av sig, vissa saker vill hon undersöka lite extra men hon har hittills aldrig backat. Sover sig genom värsta åskovädret, går på gräsremsan mellan cykelbanan och vägen när tung trafik dundrar förbi, bryr sig inte om husbygget i området som smäller i tid och otid. Gallertrapport är nemas problemas, barn och katter älskar hon. Väldigt enkel valp, finner sig i all typ av hantering nu för tiden (kloklippning var ingen favorit i början). Sover snällt i bilen nu efter att ha varit livrädd pga helvetesresan hit. Ensamträningen har snabbt gått åt rätt håll. Otroligt lättlärd (redan bättre vardagslydnad än mina vuxna hundar
), arbetsvillig. Har en del egna åsikter som hon uttrycker. Typisk spanielvalp helt enkelt.