Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kära nån!Visa bifogad fil 70698
Dag 59.
Hoppas det sätter igång snart så hon slipper bära runt på den där magen mer i den här värmen
Men kära nån!
Kroppen ser ut som en lite gris, inte en muskulös staffe!
Helt sinnes att det är samma hund på de två bilderna. Det är typ Houston SPCA vs. Weight pulling champions.Visa bifogad fil 70699
I vanliga fall ser hon ut såhär så muskelmassan är det inget fel på, men med åtta valpar i magen och fyra dagar kvar på dräktigheten är det kanske inte så konstigt att man ser ut som en gris
Åh herregud vilken biff!Visa bifogad fil 70699
I vanliga fall ser hon ut såhär så muskelmassan är det inget fel på, men med åtta valpar i magen och fyra dagar kvar på dräktigheten är det kanske inte så konstigt att man ser ut som en gris
Helt sinnes att det är samma hund på de två bilderna. Det är typ Houston SPCA vs. Weight pulling champions.
Åh herregud vilken biff!
Wow så finVisa bifogad fil 70797
12 veckor gammal, redan rumsren och har fått sin rabiesspruta. Lilla stjärna.
Wow så fin
Visa bifogad fil 70800
Försökte ta en uppställningsbild, eller försökte iaf träna lite på att ens ställa upp henne Jag har bara haft hundar som har friställts förut, sjukt svårt att veta hur den här ska hållas. Hur långt fram/bak ska huvudet vara? Hur högt ska svansen hållas? Hur långt bak ska bakbenen ställas? Får försöka skaffa en spegel som jag kan träna framför för att få in känslan Svårt att se när man själv håller i hunden. Och hon var ju inte direkt samarbetsvillig..
Vi har hunnit med ett besök hos veterinären redan hon har haft en böld på huvudet som sprack. Inga bakterier i det eller så, så just nu tvättar vi bara så får vi se vart det tar vägen. Det har kommit ut lite hår, så funderar på om det kanske är något inåtväxande..
Usch så trist, hoppas det går bra. Oftast gör det ju faktiskt det. Veterinärer är fantastiska.Det blir snitt nu
Haha jag löser det nog Jag är trots allt trogen vänstervarvare, även om jag bara haft raser som friställs tidigare jag har en målbild, så ni ska vi bara träna oss ditStackars Nike, så trist med böld! Utställningsbiten ska jag inte uttala mig om, jag har varit på utställning max 3 ggr i mitt liv, 2 av dom som arrangör.