Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren
Härligt! Det kanske var lagom också, femton hade blivit jobbigt att ta hand omDet blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren
Jag ska imorgon. Just nu har mammahund deklarerat tydligt att ge fan i bebisarna och lägger sig för/framför dom i lyan. Jag fick hjälpa knyta två navelsträngar som blödde lite och med ilskna valpar som fick ligga på rygg, så blev hon lite orolig och undrade vad jag gjorde så hon är lite rädd om dom just nuBILD!
Låter bra att lämna dem ifred dåJag ska imorgon. Just nu har mammahund deklarerat tydligt att ge fan i bebisarna och lägger sig för/framför dom i lyan. Jag fick hjälpa knyta två navelsträngar som blödde lite och med ilskna valpar som fick ligga på rygg, så blev hon lite orolig och undrade vad jag gjorde så hon är lite rädd om dom just nu
Jag kan lägga in en filmsnutt jag tog förut precis när jag la över alla i rena valplådan efter färdig födsel
Har fortfarande inte lärt mig hur man länkar direkt längre från från Flickr, så håll tillgodo med länk till sångkören
Så många! Och så gulligt de låterJag kan lägga in en filmsnutt jag tog förut precis när jag la över alla i rena valplådan efter färdig födsel
Har fortfarande inte lärt mig hur man länkar direkt längre från från Flickr, så håll tillgodo med länk till sångkören
Så många! Och så gulligt de låter
Ser framför mig kaoset som kommer om några veckorJa, det riktigt myllrar av dem!
Jag antar att Ebrah svalde några tänder vid tandbytet, det var iaf några som jag aldrig hittade, men det var inga problemIdag har sparven tappat båda huggtänderna (caniner?) i underkäken. Han har dock svalt båda. Bör man vara orolig för att de gör skada i magen? Andra gick precis efter kvällsmaten, så de har sällskap i magen iaf
Jag vet hur det var med min första heelerkull på 6. Från 5 veckors ålder var det en utmaning att fixa morgonkaffe med 3 skitungar hängandes i varje hälsenaSer framför mig kaoset som kommer om några veckor
Ett sådant underbart myllerJag kan lägga in en filmsnutt jag tog förut precis när jag la över alla i rena valplådan efter färdig födsel