Jag hade hoppats att de skulle leva även 20182017 väl?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade hoppats att de skulle leva även 20182017 väl?!
Haha ja det förstår jag men de borde ju passa bättre i årets valptråd Du kan va i bådaJag hade hoppats att de skulle leva även 2018
Det verkar som att det blir valp 2018 för mig också Kanske skönt att det inte blir en valp precis mitt i vintern ändå.
Jag hoppas hoppas att en kennel jag fått riktigt bra kontakt med avlar på en viss tik som jag träffat och tycker är himla käck och häftig Tycker faktiskt om alla hennes hundar. Så jäkla livsglada, tar allt med en klackspark och jobbar på som bara den
De får gärna dra på det tills våren dock En liten sommarvalpJa nu är det verkligen din tur!!
De får gärna dra på det tills våren dock En liten sommarvalp
Jag tycker Tinja kom perfekt. Född i Mars, så i Maj kom hon. Fullkomligt optimaltJag har alltid tänkt att jag vill ha sommarvalp men nu tänker jag att tidig vårvalp är bättre. Då hinner valpen vuxna till liiite mer så den orkar liiite mer till sommaren
Det blir en liten mittel. En maskot typBlir det en till samojed?
Alla behöver en maskotDet blir en liten mittel. En maskot typ
Blocket.se
Min är gratis just nu. Kanske inte om några timmar. Du får vara snabb att hämta!Jag vill ha valp nuuuu
Finns en kull som jag vill ha valp ifrån . Träffat både tiken, hanen, hanens far och valpar från hanens förra kull. Super trevliga allihop!
Tiken ska på ultraljud den 22 . Hoppas på många valpar
Corinne och Fenna försöker stenhårt att skaffa valpar just nu, whippet/kooiker blandning kan bli häftigt.Jag vill ha valp nuuuu
Corinne och Fenna försöker stenhårt att skaffa valpar just nu, whippet/kooiker blandning kan bli häftigt.
(båda mina hundar är tikar så det krävs ett mirakel om det ska bli valpar här. )