Corinne och Fenna försöker stenhårt att skaffa valpar just nu, whippet/kooiker blandning kan bli häftigt.
(båda mina hundar är tikar så det krävs ett mirakel om det ska bli valpar här. )
"Plötsligt händer det"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Corinne och Fenna försöker stenhårt att skaffa valpar just nu, whippet/kooiker blandning kan bli häftigt.
(båda mina hundar är tikar så det krävs ett mirakel om det ska bli valpar här. )
Men tanke på att Corinne är galen i tikar och har mer "han-drag" allmänt skulle jag inte bli förvånad om Fenna pluppar ut valpar efter Corinne."Plötsligt händer det"?
Ett utmärkt val - inget att vara rädd för alls! Bara att hoppa på den djupa änden av bassängen och dyka upp med en liten vätte i famnen. Du får garanterat roligt med en västgötaspets i huset. Och måhända ett eller annat grått hår...
Jag hade hoppats att de skulle leva även 2018
Nehe.. Tiken såg tom ut idag på ultraljudet Sååå besviken .
Men håller tummarna på att där gömmer sig lite valpar ändå då sjukvårdaren tyckte tiken såg dräktig ut.
Om ett par veckor ska vi hälsa på en uppfödare. Känns kul och nervöst på samma gång. Drygt 2 timmars körning känns ändå som ett ok avstånd från uppfödaren.
Om det blir en valp därifrån (om jag är redo mentalt) så blir det en till lagotto .Spännande! Har dock missat tror jag, men vad för ras ska ni ha denna gång?
Om det blir en valp därifrån (om jag är redo mentalt) så blir det en till lagotto .
De kan vara ulvar i fårakläder .Hoppas det för din skull! Träffade en 11 veckors lagottovalp idag fakiskt. Det var den sötaste saken jag någonsin sett
Vill ni ha buketräff då?Nästa helg (inte denna) ska jag och @border_kelpie gå ihop i gemensam styrka och åka upp till en uppfödare i Stockholm. Blir väldigt spännande. Valparna blir väl dock mellan 2017-2018 födda, någonstans vid årskiftet. Vi får se om det blir aktuellt
Vill ni ha buketräff då?
Vill ni ha buketräff då?
Nu ska jag till Stockholm redan på lördagen och vill fler träffas så vore det himla festligt alltså.
Var i Sthlm är det du ska vara? Norra eller södra sidan?Nu ska jag till Stockholm redan på lördagen och vill fler träffas så vore det himla festligt alltså.
Var i Sthlm är det du ska vara? Norra eller södra sidan?