Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, och hon har börjat fylla tuttisarna lite. Har lagt en magbild på instagram. Ska se om jag kan föra över den hit. Hon är ju lämpligt nog rakad på magen efter UL@Voff - det börjat bli dax för magbilder snart va. Din börjar väl bli lite rund nu
@Voff - det börjat bli dax för magbilder snart va. Din börjar väl bli lite rund nu
Slänger in en bild på hur hon ska se ut när hon är i form också
Och hon fick inte godkänt på sin första exteriörbeskrivningFy tusan så snygg!
Taget dygn 40. Nu är hon på dygn 46. Åh vad jag undrar hur många som finns där inne!! jag gissar på 6 st och sambon tror på 9 för att hon är lika stor som hon varit på de två tidigare kullarna. Jag tror att det är lite extra stoppning på henne numera mot för några år sen
En sådan schäfer skulle jag vilja ha! Så otroligt vacker!
Min uppfödare har parat en av sina andra tikar med samma hane som är pappa till Ammo.
Tur man bara ska ha en, för det kommer nog bli en kanon kull
Mage - älskar magar med valpar inutiTaget dygn 40. Nu är hon på dygn 46. Åh vad jag undrar hur många som finns där inne!! jag gissar på 6 st och sambon tror på 9 för att hon är lika stor som hon varit på de två tidigare kullarna. Jag tror att det är lite extra stoppning på henne numera mot för några år sen
Taget dygn 40. Nu är hon på dygn 46. Åh vad jag undrar hur många som finns där inne!! jag gissar på 6 st och sambon tror på 9 för att hon är lika stor som hon varit på de två tidigare kullarna. Jag tror att det är lite extra stoppning på henne numera mot för några år sen
Hittade ett halsband jag bara måste ha! Men vilken storlek tror ni passar en 8 veckors jaktlabbe? Är så mycket mer bekant med vuxna hundar än med valpar... Och så är jag halvdan med siffror också.
Kan säga att de större heelervalparna i min förra kull var 23-24 cm runt halsen vid 8-9 veckor. En labbevalp lär vara grövre
Min vuxna Dvärgsnchnauzer har S Han har 35 cm på halsband, men då går de inte att trä över huvudet utan måste knäppas upp.... XS tror jag absolut är för litet. Jag hade kört på S.Hittade ett halsband jag bara måste ha! Men vilken storlek tror ni passar en 8 veckors jaktlabbe? Är så mycket mer bekant med vuxna hundar än med valpar... Och så är jag halvdan med siffror också.