R
Raderad medlem 94602
Söt!!! Och välkommen till BukeNu når vår lilla tjej "Lia" har flyttat hem hoppar jag in här i tråden! Har glidit runt i trådarna och spanat ett tag, men annars är vi nya här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt!!! Och välkommen till BukeNu når vår lilla tjej "Lia" har flyttat hem hoppar jag in här i tråden! Har glidit runt i trådarna och spanat ett tag, men annars är vi nya här!
HoffebäbisNu når vår lilla tjej "Lia" har flyttat hem hoppar jag in här i tråden! Har glidit runt i trådarna och spanat ett tag, men annars är vi nya här!
Åh vad roligt! Du får gärna skicka ett pm och berätta! Vi är nya i hoffevärlden och tycker det är jätteroligt med fler som har hoffisar!Hoffebäbis
Den är lite släkt med min tik. Lycka till och välkommen hit
Åh så fin ! Lycka till med henne och välkommen till Buke !Nu når vår lilla tjej "Lia" har flyttat hem hoppar jag in här i tråden! Har glidit runt i trådarna och spanat ett tag, men annars är vi nya här!
Fråga uppfödaren annars . De kör i och för sig säkert med retrieverkoppel men de kan ju mäta.Tack alla! Jag kör på S. Och kanske ett i större storlek så han har något att växa i också
Hur gammal är hon? Min släkting hämtade nyss sin tik som hon haft utlånad till uppfödaren. Kanske är från den kullen?Åh vad roligt! Du får gärna skicka ett pm och berätta! Vi är nya i hoffevärlden och tycker det är jätteroligt med fler som har hoffisar!
Titta...en liten bula
Titta...en liten bula
Taget dygn 40. Nu är hon på dygn 46. Åh vad jag undrar hur många som finns där inne!! jag gissar på 6 st och sambon tror på 9 för att hon är lika stor som hon varit på de två tidigare kullarna. Jag tror att det är lite extra stoppning på henne numera mot för några år sen
Slänger in en bild på hur hon ska se ut när hon är i form också
TackSå vacker hon är...
Det är det inte Den här kullen är från uppfödarens tik hon har hemma. Men jag anar vilken kennel din släkting har haft sin tik utlånad till. Hoffevärlden är ju inte så stor Är det den jag tror är de valparna några veckor äldre.Hur gammal är hon? Min släkting hämtade nyss sin tik som hon haft utlånad till uppfödaren. Kanske är från den kullen?
Jag gjorde det men hon var inte säker, tydligen kör hon inte med halsband på dem när de är så små. Men hon bor inte lika centralt som mig där det kanske är nödvändigare Jaa, fler jaktlabbar åt folketFråga uppfödaren annars . De kör i och för sig säkert med retrieverkoppel men de kan ju mäta.
Minns inte hur stort den senaste labbevalpar hade, det är fem år sedan . Roligt med fler jaktlabbar här!
Jag föredrar iofs sele på valp vid rastning. För deras nackes skull. De har ju inte så mycket koppelvett ännu.Jag gjorde det men hon var inte säker, tydligen kör hon inte med halsband på dem när de är så små. Men hon bor inte lika centralt som mig där det kanske är nödvändigare Jaa, fler jaktlabbar åt folket
Hehe, tänk på möss då... Ett nytt gäng var tredje vecka . (Och sen har du väldigt många fler om du inte separerar dem !)Insåg precis hur otroligt häftigt jag tycker det är att hundar kan skapa 10+ nya hundar på bara två månader! oO
Hmm, nej det är ju sant! Jag har inte tänkt på saken ur det perspektivet utan mer att jag själv inte skulle rycka i kopplet. Hade ändå tänkt att köpa hem både och, men sele blir kanske bäst i början. TackJag föredrar iofs sele på valp vid rastning. För deras nackes skull. De har ju inte så mycket koppelvett ännu.