Du letar valp långt bort ser jag Kommer säkert bli skitbra och du kommer säkert få en fantastisk valp!Royal bell + altobello blod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du letar valp långt bort ser jag Kommer säkert bli skitbra och du kommer säkert få en fantastisk valp!Royal bell + altobello blod
Japp,jag är några mil från Sverige Men alla mina hundar har varit importer sen måååååååååånga år tillbaka så varför ändra på ett bra koncept?Du letar valp långt bort ser jag Kommer säkert bli skitbra och du kommer säkert få en fantastisk valp!
Det är bra att vara kinkig! Men ibland tycker jag nog att det kan gå till överdrift, köp dig en blocketvalp på en parkering bara, är väl inte såå noga egentligenJapp,jag är några mil från Sverige Men alla mina hundar har varit importer sen måååååååååånga år tillbaka så varför ändra på ett bra koncept?
Och så är jag som sagt mycket kinkig med vilket blod jag ska ha,altobello är väl sisådär,men i komb med Royal bell så ska det nog kunna bli bra.
Snart skiter jag i vilket.........vill ha DOBBIS nu!!!!!!!!!!!!!!!
Ja det var väl på tiden annars var det läge att byta Nick till Frallis, Moppsis, Pinnis eller vad du nu omger dig med för ras (jag har svårt att komma ihåg)Japp,jag är några mil från Sverige Men alla mina hundar har varit importer sen måååååååååånga år tillbaka så varför ändra på ett bra koncept?
Och så är jag som sagt mycket kinkig med vilket blod jag ska ha,altobello är väl sisådär,men i komb med Royal bell så ska det nog kunna bli bra.
Snart skiter jag i vilket.........vill ha DOBBIS nu!!!!!!!!!!!!!!!
Det är nästan det jag gör................Risken finns att jag måste välja valp på bild,eller sätta mig på ett plan asap och ta den jag vill ha innan någon annan hinner dit,typ en inföding, för så vitt jag vet är valparna bara annonserade inom landet.Det är bra att vara kinkig! Men ibland tycker jag nog att det kan gå till överdrift, köp dig en blocketvalp på en parkering bara, är väl inte såå noga egentligen
Och det kom från en ullkofte ägareJa det var väl på tiden annars var det läge att byta Nick till Frallis, Moppsis, Pinnis eller vad du nu omger dig med för ras (jag har svårt att komma ihåg)
Äsch, jag köper alla avelsdjur över Facebook så du är faktiskt rätt seriösDet är nästan det jag gör................Risken finns att jag måste välja valp på bild,eller sätta mig på ett plan asap och ta den jag vill ha innan någon annan hinner dit,typ en inföding, för så vitt jag vet är valparna bara annonserade inom landet.
Har man haft importhund sen början på 90-talet så får man ett jätte kontakt nät.Äsch, jag köper alla avelsdjur över Facebook så du är faktiskt rätt seriös
Men alltså, hur har du fixat så många hundkontakter utomlands?
Funderar på att byta nick till Ullvoff. Men då blir väl en del sne. De fixar ju inte ens ett Avatarbyte var 6:e årOch det kom från en ullkofte ägare
Precis. För som vi alla vet vid det här laget så blir ju en hund vad en gör den tillDet är bra att vara kinkig! Men ibland tycker jag nog att det kan gå till överdrift, köp dig en blocketvalp på en parkering bara, är väl inte såå noga egentligen
Jaha ja, får vi se bild på den kommande valpen då
Nä inte än,för uppfödaren var osmart nog att nämna en kull som ska födas om 3 veckor som har suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper stam och där det är fullskitet med meriter + linjeavel på en Royal bell hane jag kan döda för och mammans pappa är IDC segrare flera år i rad .Jaha ja, får vi se bild på den kommande valpen då
Nä inte än,för uppfödaren var osmart nog att nämna en kull som ska födas om 3 veckor som har suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper stam och där det är fullskitet med meriter + linjeavel på en Royal bell hane jag kan döda för och mammans pappa är IDC segrare flera år i rad .
Aha, så nu blir det två valpar alltsåNä inte än,för uppfödaren var osmart nog att nämna en kull som ska födas om 3 veckor som har suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper stam och där det är fullskitet med meriter + linjeavel på en Royal bell hane jag kan döda för och mammans pappa är IDC segrare flera år i rad .
Man vet aldrig,men i så fall från den andra kullenAha, så nu blir det två valpar alltså
Criga! Grymt coolt namn!Och här sitter jag och smakar på de där J***a namnen på C igen. Eftersom tiken idag var tom går bokstaven över till nästa kull. Jag som hade mitt D-namn klart
Nu står det mellan Caena, Cava (som sambon tycker är skitfult och då känns det inte så kul) Criga och Calibra (som jag tycker är för lång att säga men är snyggt).
Är väldigt svag för Cuba också men det finns en kennel i rasen samt en tik i samma ras som bor i närområdet. Risk för förväxlingar.