R
Raderad medlem 94602
Annars har du ju postat väldigt många bilder på Bullys det sista. Tror du är lite tänd på en sån i smygVar inne på det men nu har jag hoppat rasgrupp Har tänkt mig en dobbis nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars har du ju postat väldigt många bilder på Bullys det sista. Tror du är lite tänd på en sån i smygVar inne på det men nu har jag hoppat rasgrupp Har tänkt mig en dobbis nu
Ssshh!Annars har du ju postat väldigt många bilder på Bullys det sista. Tror du är lite tänd på en sån i smyg
Eftersom @TheaH drömmer om en liten Ammo klon (fast tik :P ) så kanske du kan lista ut vem hon har pratat med
Jag vill ha en Ammo, fast tik, och med snyggt öra så jag kan vänstervarva lite. Men bara pyttelite vänstervarv, lovar! Vill ha en hund som jag kan komma någonstans med i de sporter som min nuvarande hund avskyr och vägrar göra med mig , och IPO ser grymt kul ut! Har pratat med Ammos uppfödare (Cape Secure) och ska träffa henne och hundar nästa vecka
Jag vill ha en Ammo, fast tik, och med snyggt öra så jag kan vänstervarva lite. Men bara pyttelite vänstervarv, lovar! Vill ha en hund som jag kan komma någonstans med i de sporter som min nuvarande hund avskyr och vägrar göra med mig , och IPO ser grymt kul ut! Har pratat med Ammos uppfödare (Cape Secure) och ska träffa henne och hundar nästa vecka
Klart du ska köpa en valp därifrån!Vem vill inte ha en Ammo?
Jag vet precis vad du menar (drommer ju om en ur deras sommarkull sjalv...)
För att jag tycker det är kul Men mest roligt någon gång ibland och sen är det ett plus om man vinner, men inte prio 1Fast vill du vänstervarva för att vinna eller för att öda pengar? Är det det först nämnda så är det fel kennel att köpa hund från,dom föder upp brukshundar.
Det är bara kul om man vinnerFör att jag tycker det är kul Men mest roligt någon gång ibland och sen är det ett plus om man vinner, men inte prio 1
Haha Nä, allt runt omkring tycker jag är rätt trevligt Men det är inget jag tänker satsa helhjärtat påDet är bara kul om man vinner
Åhhh,snälla snälla ni,håll tummarna för mig,jag har nog hittat min dräperman
Första kontakt tagen för en stund sen,så får vi se om dom har någon tik ledig och vill sälja till mig ,det sistnämnda är jag inte orolig för,jag är överkvalificerad och har tävlat lååååååååååååååångt över vad den uppfödaren gjort.
Och om du tröttnar på henne i framtiden vet du vem du kan ge henne till1 hane o 6 tikar i kullen,undrar om jag kan få välja tik först
Du kan ju ha sådan tur att hon inte duger åt mig,men jag hoppas hon blir bra,borde i alla fall bli det med dom linjerna.Och om du tröttnar på henne i framtiden vet du vem du kan ge henne till
Vilka föräldrar är det? *nyfiken*Du kan ju ha sådan tur att hon inte duger åt mig,men jag hoppas hon blir bra,borde i alla fall bli det med dom linjerna.
Royal bell + altobello blodVilka föräldrar är det? *nyfiken*