J
Juvelflickan
Sv: vad tycker ni om denna skritten?
Bilderna är från samma dag, men tagna under olika tillfällen.
Ja, hon har lätt att "sätta sig på rumpan" efter att en kiropraktor vart hos henne och låst upp henne i korset. Innan dess kunde hon inte det.
Nej, det är väl inte "bevisat" att det är bra skrittbilder... Eller det beror väl på vem du tycker ska "bevisa" det...? Förstår inte riktigt hur du menar.
På första bilden så sträcker hon ut bra, arbetar fint med ryggen och går i bra form.
Andra bilden är tagen då hon trampar under sig och även där med rätt använda muskler i nacke, hals, rygg och rumpa.
Gullan86 skrev:okej är det bevisat att detta är BRA skrittbilder :smirk:
men det syns verkligen förbättreingen från bild ett till bild 2....på bild 1 tycker jag faktiskt jag e rätt mkt i närheten av(min bra skrittbild dock suddig).
Men som sagt e min häst inte mkt riden men du har inte n exteriörbild så folket här kan kommenhtera likheter/skillnades kanske avgörande skillnades mellan våra pållar om du tycker det är okej?
japp gärna en travbild
Bilderna är från samma dag, men tagna under olika tillfällen.
Ja, hon har lätt att "sätta sig på rumpan" efter att en kiropraktor vart hos henne och låst upp henne i korset. Innan dess kunde hon inte det.
Nej, det är väl inte "bevisat" att det är bra skrittbilder... Eller det beror väl på vem du tycker ska "bevisa" det...? Förstår inte riktigt hur du menar.
På första bilden så sträcker hon ut bra, arbetar fint med ryggen och går i bra form.
Andra bilden är tagen då hon trampar under sig och även där med rätt använda muskler i nacke, hals, rygg och rumpa.