Gullan86
Trådstartare
Sv: vad tycker ni om denna skritten?
tack för svaret ja visst e han söt=) din me
okej jag ska försöka ta en film på han i skritt så jag kan visa den känns som att bilderna är så orättvisa men jag försöker tro er att han är framtung och har dålig skritt *snyft* men jag får ju inte ge upp.
du har ingen bild på när din häst går i dålig skritt/bra skritt?
men h*n som sitter i avel på VM kommiten borde ju veta om en häst är framtung av naturen lr har jag fel? då vill inte jag veta av den kommiten mer om h*n inte kan sin sak, h*n borde ju sagt att han är framtung (red 2pass för h*n) och om han har dålig skritt så mkt som jag frågar hehe.
_moa_ skrev:Jag tycker din häst är söt
Men han har ingen superdupper skritt och han ser faktiskt framtung ut. MEN det går ju att jobba med. Det är ju ingen som har sagt att din häst är ett omöjligt fall, herregud min häst kan ju till och med skritta bra ibland då ska nog din också kunna det med träning. Det som jag gissar på kan bli omöjligt är att få en bra skritt om du redan är så säker på att den är bra. Och bara för att hon som sagt att han har en bra skritt satt med i vm kommitén betyder det inte att hon är så duktig, eller hur?
Jobba på så kommer nog din häst också få trevlig skritt så småning om
tack för svaret ja visst e han söt=) din me
okej jag ska försöka ta en film på han i skritt så jag kan visa den känns som att bilderna är så orättvisa men jag försöker tro er att han är framtung och har dålig skritt *snyft* men jag får ju inte ge upp.
du har ingen bild på när din häst går i dålig skritt/bra skritt?
men h*n som sitter i avel på VM kommiten borde ju veta om en häst är framtung av naturen lr har jag fel? då vill inte jag veta av den kommiten mer om h*n inte kan sin sak, h*n borde ju sagt att han är framtung (red 2pass för h*n) och om han har dålig skritt så mkt som jag frågar hehe.