Jag tänker att antingen kommer folk, inklusive du, vänja sig, eller så är lösningen för dålig och tillverkaren får justera den.Det gör tyvärr jag. Tidigare var det väldigt lätt att skruva på och av korken, nu är det inte alls så tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att antingen kommer folk, inklusive du, vänja sig, eller så är lösningen för dålig och tillverkaren får justera den.Det gör tyvärr jag. Tidigare var det väldigt lätt att skruva på och av korken, nu är det inte alls så tyvärr.
Jag tror att den kommer justeras med tiden, men inte försvinna.Jag tänker att antingen kommer folk, inklusive du, vänja sig, eller så är lösningen för dålig och tillverkaren får justera den.
Det är ju det jag skriver, om nu inte folk vänjer sig.Jag tror att den kommer justeras med tiden, men inte försvinna.
Jag förstår verkligen inte att så många har så stora problem med nye korken. Man böjer den bakåt när man skall dricka, och håller flaskan så att korken är mot ena kinden. Inget problem. När man skruvar igen flaskan vrider man bara korken en halv omgång åt fel håll, så hittar den ned i gängorna och man kan skruva igjen ordentligt.
Det går att få loss korken utan massa spill, men visst funktionen i händerna varierar, fast utifrån det perspektivet var korkarna ett problem tidigare också.Ja, jättekul att få sockrig läsk på ansiktet. /S
Angående svårt att öppna och stänga så har inte alla samma funktionsgrad i händerna.
Men den nuddar inte kinden..inte på mig iallafall.Ja, jättekul att få sockrig läsk på ansiktet. /S
Inte om man skruvar på dom rätt...har en sådan som ligger ner i kylen nu och den håller då tätt.Läste på ett annat forum att de verkar vara otäta också. Folk som öppnat och skruvat igen korken och sen lagt ner flaskan i kylen har råkat ut för att det rinner ut läsk i kylen ... så ni vet.
Vrid på den bara.Har själv ryckt bort korken 3 gånger och varje gång blir något blöt för jag spiller alltid ut en massa när jag ger mig på att rycka bort korken
Den råkade jag ut för, med skillnaden att jag inte ens hade öppnat flaskan innanLäste på ett annat forum att de verkar vara otäta också. Folk som öppnat och skruvat igen korken och sen lagt ner flaskan i kylen har råkat ut för att det rinner ut läsk i kylen ... så ni vet.
Har loka verkligen såna???Fick en Loka med sån hemsk en. Chockerande, vill inte bli tafsad i ansiktet av en kapsyl. Svår att öppna, svår att stänga.
Så gör jag också, går hur enkelt som helst.Vrid på den bara.
De kanske har börjat fasa in de nya korkarna? Alla PET-flaskor ska ju ha såna så småningom.Har loka verkligen såna???
Har loka verkligen såna???