Tack!Jag beställer online, från England Hyperdrug heter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Jag beställer online, från England Hyperdrug heter det
Det hade jag nog kollat på om det inte hade varit för att det är så ovanligt numera att vi har riktigt kallt mer än ett fåtal dagar om året. Men just nu är det lite jobbigt.....*gnäll*... Sedan är det egentligen mina fingrar som mår sämst av kylan, och det är alldeles för mycket som inte funkar att göra med vantar på. Äh...det är väl bara att bita ihop och lida.....Elsulor! Då kan man tom som extrem fryslort ha lektioner i kalla ridhus heldagar.
I min värld ligger de nästan på samma nivå som att man uppfann penicillin i hur revolutionerade livet..
Behöver man mat med sig till Thailand?Dax att till tätorten och proviantera till tanten då hon drar till Thailand
Kanske skall ha med sig Kalles kaviar o knäckebröd till släkten.Behöver man mat med sig till Thailand?
Ja vissa saker som inte går att få tag i där eller är för dyrt att köpa därBehöver man mat med sig till Thailand?
TackGrattis @dobbis på 25 årsdagen
Hipp hipp hurra!
Tele2 har ett abonnemang med obegränsad surf för 500 kr/mån, kanske kan vara nått att kolla på?Och det räcker bara till snålsurfning för oss... Snart tar jag och börjar gräva för den där fibern själv, jag fick höra att det har blivit broms på grävningen igen eftersom de har dåliga underleverantörer. Min insider jobbar som "siste kopplare" alltså den som ser till att det kommer igång när allt är färdigdraget, och hen konstatera att mycket tid har gått åt till att försöka reda ut underleverantörernas dåliga arbete.
TackNämen grattis @dobbis sent om sidor!
Det slutar fan inte snöa i Gävle. Ser december -98 och bandvagnar framför mig
Grattis!
TackGrattis @dobbis