Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Elsulor! Då kan man tom som extrem fryslort ha lektioner i kalla ridhus heldagar.
I min värld ligger de nästan på samma nivå som att man uppfann penicillin i hur revolutionerade livet.. ;)
Det hade jag nog kollat på om det inte hade varit för att det är så ovanligt numera att vi har riktigt kallt mer än ett fåtal dagar om året. Men just nu är det lite jobbigt.....*gnäll*...;) Sedan är det egentligen mina fingrar som mår sämst av kylan, och det är alldeles för mycket som inte funkar att göra med vantar på. Äh...det är väl bara att bita ihop och lida..... ;)

Varit på bio och sett Black Panther, ätit för många sura skallar och nu har jag fräsvärk i tungan. Försökte lura med mig sällskapet på pub sedan med hen var trött.

Såååå - inväntar ett kvällsmöte på telefon med idrottsföreningen, med en redig kopp te och två wasa-knäcke.

Och det räcker bara till snålsurfning för oss... :down: Snart tar jag och börjar gräva för den där fibern själv, jag fick höra att det har blivit broms på grävningen igen eftersom de har dåliga underleverantörer. :arghh: Min insider jobbar som "siste kopplare" alltså den som ser till att det kommer igång när allt är färdigdraget, och hen konstatera att mycket tid har gått åt till att försöka reda ut underleverantörernas dåliga arbete. :meh:
Tele2 har ett abonnemang med obegränsad surf för 500 kr/mån, kanske kan vara nått att kolla på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 165
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat