Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shit pommes frites! :eek:

Köpte nya brushes till Photoshop av en proffisionell artist. VILKEN SKILLNAD!
8E290011-CB71-4E85-9BF6-D56DDE236551.webp

Syns kanske inte så tydligt på bilden, lite skillnad syns på innerfodret till kappan (till vänster är de gamla linjerna ofixade och till höger de fixade). Tanken är att alla synliga linjer ska bli gradients. Kommer ta tid att slutföra, men så värt det. :D

Jag är strax framme i Lund. Ska vänta sisådär en halvtimme på bussen och sen tar det knappt 20 minuter innan jag är hemma.

Ska packa upp, duscha, programmera tvättmaskinen så den är klar imorgon bitti samt äta något litet innan det är sovdags.

Imorgon ska jag jobba men ska bara gå bredvid min chef hela dagen. Tyvärr inte så himla pepp på det men jag hoppas att det blir bättre. Vi ska ses vid 7 så det är tidig väckning som gäller!

Långdusch och sen fotbad med massage :)
Sängsockar på och nerbäddad med Thud på storytel och givetvis en kelsjuk gojja :love:

Ridhuset har varit bokat hela dagen. Så jag har jobbat. Men nu på kvällen släpade jag dit en lite sovtrött häst.
Han börjar sätta lite svårare tekniska saker och bjuda på dem lite lättare. Gulledjur!
Hade tänkt brunutansola och färga håret inför att göra nytt pass imorgon.
Men jag orkar fasen inte. Brukar ju iaf se ut som en massmördare på de bilderna.

Jag ska kika på det! Förhoppningsvis så lagar Telia upp våra ledningar så vi kan fortsätta på adsl tills fibern är nergrävd men jag börjar tappa hoppet. ;)
Ja jag funderar lite på det när jag ska flytta, tills jag sparat ihop pengar för fiber.
Haha vad säger er "personliga tekniker" om det hela? Är det inte det man har på Telia enligt reklamen? :p

Ja jag funderar lite på det när jag ska flytta, tills jag sparat ihop pengar för fiber.
Haha vad säger er "personliga tekniker" om det hela? Är det inte det man har på Telia enligt reklamen? :p
:meh: Personlig tekniker my ass, den senaste teknikern som var här varnade för att de eventuellt klipper linan istället för att laga för att det är så slitet, men de skulle göra ett försök till. :nailbiting: Ena stunden säger de att de kan fylla på surf tills felet är åtgärdat, nästa gång man pratar med telia så är det 300 gb och inget mer, sen får man betala själv. :meh: Nu har jag dock fått 500 GB totalt så lite bra ha det väl varit men om de inte lagar det så sitter vi lite i skiten. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
936
· Visningar
94 540
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka