TackGrattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackGrattis!
Jag ska kika på det! Förhoppningsvis så lagar Telia upp våra ledningar så vi kan fortsätta på adsl tills fibern är nergrävd men jag börjar tappa hoppet.Tele2 har ett abonnemang med obegränsad surf för 500 kr/mån, kanske kan vara nått att kolla på?
Och här sitter jag och börjar bli hungrig och funderar på om jag ska ta macka eller koka lite mannagrynsgröt.Då blev det att laga mat . Älggryta älgbiffar .så har jag stekt fläsk till älgpölsan som jag ska äta i morgon och på tisdag
Ja jag funderar lite på det när jag ska flytta, tills jag sparat ihop pengar för fiber.Jag ska kika på det! Förhoppningsvis så lagar Telia upp våra ledningar så vi kan fortsätta på adsl tills fibern är nergrävd men jag börjar tappa hoppet.
Personlig tekniker my ass, den senaste teknikern som var här varnade för att de eventuellt klipper linan istället för att laga för att det är så slitet, men de skulle göra ett försök till. Ena stunden säger de att de kan fylla på surf tills felet är åtgärdat, nästa gång man pratar med telia så är det 300 gb och inget mer, sen får man betala själv. Nu har jag dock fått 500 GB totalt så lite bra ha det väl varit men om de inte lagar det så sitter vi lite i skiten.Ja jag funderar lite på det när jag ska flytta, tills jag sparat ihop pengar för fiber.
Haha vad säger er "personliga tekniker" om det hela? Är det inte det man har på Telia enligt reklamen?