Haha... Jag lyssnade och kikade från köket för jag lyckades hålla på med maten mitt i omhoppningen !Haha! Det var svårt att slita sig från omhoppningen och jobba. Heja Henrik! Jättekul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha... Jag lyssnade och kikade från köket för jag lyckades hålla på med maten mitt i omhoppningen !Haha! Det var svårt att slita sig från omhoppningen och jobba. Heja Henrik! Jättekul!
Haha... Jag lyssnade och kikade från köket för jag lyckades hålla på med maten mitt i omhoppningen !
Fyller du år?
Klarar dom frakten nu när Det är så kallt??Har kollat runt lite och hittat en transhipper för min kampfisk. Har betalat för frakten hit mm. Så nu blir det spännande när han kommer
Ska sätta ut lite av guppiesarna på annons. För jag vet inte än om han godkänner sällskap i sitt kar. Min andra hane, Sebastian, funkar bra ihop med guppy och snäckor. Men det är så olika när det gäller kampfiskar
Har fått besök av en "fiskkompis" som har fått lite räkor i utbyte mot hjälp att fixa karen.
Ätit lunch, sitter nu och tar en kaffe framför datorn. Ska nog gå iväg till Turken och hämta ut ett paket. Härligt väder ute!
Skickade just ner denna bilden till en vän i Ungern som skickadSåg lovande ut i morse. Trots att det snöade. Det gick typ över och det fortsätter snöa
Visa bifogad fil 11597
Här har det tänkt att hålla sig på ett halvdussin grader. Men det ska vara mulet så ingen dagsmeja, och mån-onsd ska det snöa.Undrar hur kallt det tänker bli i natt ?? Det är redan -8 grader och det sjunker snabbt.....
Ingen snö i sikte här alls. Bara svinkallt....Här har det tänkt att hålla sig på ett halvdussin grader. Men det ska vara mulet så ingen dagsmeja, och mån-onsd ska det snöa.
Jag tycker färget på håret på före bilden är rätt fin den med. Det är så det röda blir efter ett tag. Har färgat om med exakt samma färger som sist.Färgade håret i helgen, är rätt nöjd. Undra hur många som kommer märka något på jobbet imorrn.
Före > Första färgningen > Resultatet
Visa bifogad fil 11593
Kallt som fan! Var i stallet en vända och gav mini lite kraftfoder. Var nollgradigt i stallet och det lär nog fortsätta att vara det inatt.
Här också. Har också långhåriga individer, men det är fruktansvärt för man vill inte vara i stallet en enda minut i onödan.Det är en ishinna på vattnet i spannarna på morgonen när det är så här kallt. Tur att man har långhåriga individer...