Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyller du år?
ina_dance5.gif
:angel:

Har kollat runt lite och hittat en transhipper för min kampfisk. Har betalat för frakten hit mm. Så nu blir det spännande när han kommer:nailbiting:
Ska sätta ut lite av guppiesarna på annons. För jag vet inte än om han godkänner sällskap i sitt kar. Min andra hane, Sebastian, funkar bra ihop med guppy och snäckor. Men det är så olika när det gäller kampfiskar
Har fått besök av en "fiskkompis" som har fått lite räkor i utbyte mot hjälp att fixa karen.
Ätit lunch, sitter nu och tar en kaffe framför datorn. Ska nog gå iväg till Turken och hämta ut ett paket. Härligt väder ute!:love:
Klarar dom frakten nu när Det är så kallt??

Jäkligt kallt ute
Måste till tvättstugan ett par gånger till.
Har beslutångest inför jobb imorgon
Känner mig inte pigg men det är jag som öppnar

Kallt som fan! Var i stallet en vända och gav mini lite kraftfoder. Var nollgradigt i stallet och det lär nog fortsätta att vara det inatt.

Här väntas -15 i natt, nordlig vind och snöbyar :)

Dejtar min vän panocoden eftersom bulan från morgonens smäll av Leif gett en hiskelig huvudvärk:cautious:. Sen är ryggen linimentad :up: I morgon ska jag äntligen träffa min vän massören! :bow:
Inspirerad av Göteborg har jag redan sett mig och unghästen flyga över 130 i nästa vecka :banana: Fast ska man vara tråkig realist :angel: så kanske jag ska sitta på henne först.... risken att jag flyger 130 själv är lite väl överhängande just nu :angel::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 200
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka