Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kollat runt lite och hittat en transhipper för min kampfisk. Har betalat för frakten hit mm. Så nu blir det spännande när han kommer:nailbiting:
Ska sätta ut lite av guppiesarna på annons. För jag vet inte än om han godkänner sällskap i sitt kar. Min andra hane, Sebastian, funkar bra ihop med guppy och snäckor. Men det är så olika när det gäller kampfiskar
Har fått besök av en "fiskkompis" som har fått lite räkor i utbyte mot hjälp att fixa karen.
Ätit lunch, sitter nu och tar en kaffe framför datorn. Ska nog gå iväg till Turken och hämta ut ett paket. Härligt väder ute!:love:

Var på loppis idag och tänkte att jag kanske med tur kan hitta nya matskålar till Pälsfröken men inte då tyvärr, men jag hittade en mugg som jag nästan köpte fattar inte varför jag köper massor av muggar det är fullt i skåpet så pass att jag har fått stapla flera i varandra och även snott plats på en annan hylla. :o Blev nästan lite stolt över mig själv att jag lät skönheten stå kvar på hyllan och ge chansen att glädja någon annan.
För några år sen hade jag shoppingmani på duschdraperier.
Knepiga grejor jag fastnar för :eek:

Nu kom en notis på mobilen " Sibiriska kylan här för att stanna - Meteorologen: "Kommer kännas som 20 minusgrader"
Vad :devil: vår om bara några dagar ju enligt kalendern. :arghh:
Roliga muggar kan man ju inte ha för många av???
Fast man kan ju bara dricka ur en i taget hahaha.

Men hur tänkte hon där? Fast det är klart barnbarn kan man ju lämna tillbaks om man har dom och blir för besvärliga någon gång :banghead:
Skulle inte tro att hon tyckte det hade varit okej om det var när din sambo/man(?) var liten om någon gjort så.

Men precis :meh: allt är tillåtet med barnbarnen tydligen. Att förälder som är med sätter en gräns är bara att strunta i uppenbarligen.

Färgade håret i helgen, är rätt nöjd. Undra hur många som kommer märka något på jobbet imorrn. :p

Före > Första färgningen > Resultatet
hårfärg.webp

Har kollat runt lite och hittat en transhipper för min kampfisk. Har betalat för frakten hit mm. Så nu blir det spännande när han kommer:nailbiting:
Ska sätta ut lite av guppiesarna på annons. För jag vet inte än om han godkänner sällskap i sitt kar. Min andra hane, Sebastian, funkar bra ihop med guppy och snäckor. Men det är så olika när det gäller kampfiskar
Har fått besök av en "fiskkompis" som har fått lite räkor i utbyte mot hjälp att fixa karen.
Ätit lunch, sitter nu och tar en kaffe framför datorn. Ska nog gå iväg till Turken och hämta ut ett paket. Härligt väder ute!:love:
Nu snöar det igen, rejält. Så ingen promenad till Turken.
Har lagt ut mina guppiesar på FB. Hoppas på att någon nappar:bump:

Fy farao vad trött jag blev. Jag känner inte för att göra något mer idag men måste sätta upp min nya brevlåda. Den gamla lådan var i trä och gick sönder. Jag lyckades inte skruva loss den igår utan fick bryta loss den och en skruv blev kvar i träräcket där lådorna sitter. Den får jag kapa av med vinkelkapen.

Dags att sätta fart med det innan det blir mörkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 200
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka