Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel: Nej, överkänslig är du då verkligen inte! :heart

Om man har svårt för att läsa och/eller tolka människor så frågar man (och lägger på minnet!) och jag tycker att du betonade allvaret flera gånger = han verkar ändå inte ha förstått? Jag skulle nog kalla det oförskämt. :meh:

Tack.
Ja när någon tydligt visar att den är ledsen bör man ju kunna visa empati. Speciellt när det är någon man säger sig älska. Känner mig så förvirrad.

@athena_arabians @Lovisaleonora @ainasoja @RedHyuuga
Förstår det, inte lätt det där. Det är bara den andre personen som kan ändra på sig. Det är inte någon annan som ska ändra på sig för att anpassa sig till den andres brist av empati.
Jag hoppas att det utvecklas till det bästa såklart, men förstår hur du känner delvis.
glomp.gif

Sitter och söker pengar till en förening där jag är aktiv. Dricker för mycket te och har fått lite ont i magen.

Den här flytten dödar mig
Jag är en sån som vill göra allt NU!!
så åkte o köpte färg o har precis målat första rundan på köksbordet :angel:

Igår träffade jag min barndomsvän. Vi åt gott och kollade på Jönssonligan. Ska till henne om två veckor med då vi kollar klart på restrerande filmer av Jönssonligan med. Idag fyllde mormor år så spenderat hela dagen hos henne. Träffade bland annat tre av mina syskonbarn och jag säger då bara: härliga ungar. En dos av dem var precis vad jag behövde idag :love: Nu kan jag somna lite gladare.

Och mina morbröder ska kolla genom min cykel så jag snart kan börja ta mig runt med cykel!

Den här flytten dödar mig
Jag är en sån som vill göra allt NU!!
så åkte o köpte färg o har precis målat första rundan på köksbordet :angel:

Måla möbler gör man efter några månader när man landat i ny omgivningarna, det du gör nu kommer du bara ångra efter ett tag när du inser att färgerna i rummet inte var vad första intrycket sade ändå.

Har tagit kväll lite tidiggt. Nyduschad, blött hår.
Lyssnar på Ed Sheeran (mycket trevligt) och lagar mat som blir både kvällsmat idag och så lunch till jobbet. Kyckling med gorgonzolasås.
Gott men egentligen borde man utifrån etiska skäl inte äta kyckling.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 144
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 136
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka