Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skuldran var jättebra imorse när jag vaknade men har sakta stelnat till sen dess :arghh: Hoppas att det är borta imorgon :(

Stackars flickor som ska bli instängda men så här dagarna före mens så är dom MELONER och det gör ONT när man rör på sig :rage:

Dumma hormoner :banghead:

Sammanfattning av min söndag hittills:
tumblr_m3knbtetyh1ro2oa5o1_500.gif
Ungefär så känner jag också... Jag sitter med min j*vla hemtenta och inser att läraren har absolut noll koll återigen, jag läser alltså religion och ska analysera religionerna i olika tidsåldrar, problemet är bara att läraren har glömt bort att de har lite olika start åldrar... :banghead: Så när det gäller islam ska vi studera i fråga 1, ca 200-300 år efter grundarens död, Mohammed dör 632, vilket ger typ 800-talet... I fråga två ska vi studera islam under abbadindynastierna, dvs år 750 till 1250 och så ska vi visa på skillnader... :banghead::banghead: Det är ju samma fucking tidsperiod!!!

Hemma hos mina djur nu.
Glad hund och förmodar en glad katt, eller så vill hon bara tala om sitt missnöje med att jag inte varit hemma :D

Ungefär så känner jag också... Jag sitter med min j*vla hemtenta och inser att läraren har absolut noll koll återigen, jag läser alltså religion och ska analysera religionerna i olika tidsåldrar, problemet är bara att läraren har glömt bort att de har lite olika start åldrar... :banghead: Så när det gäller islam ska vi studera i fråga 1, ca 200-300 år efter grundarens död, Mohammed dör 632, vilket ger typ 800-talet... I fråga två ska vi studera islam under abbadindynastierna, dvs år 750 till 1250 och så ska vi visa på skillnader... :banghead::banghead: Det är ju samma fucking tidsperiod!!!

Förlåt men :rofl: :rofl: :rofl: :p

:eek::eek::eek:

Jag hade protesterat genom att tolka allting bokstavligt :angel:

Stackars flickor som ska bli instängda men så här dagarna före mens så är dom MELONER och det gör ONT när man rör på sig :rage:

*Lägger fram hockeyskydd och skottsäker väst inför morgondagens övningar OM jag RÅKAR retas.* :angel:

Förresten så är tv-n lastad nu utan att ha krossats eller vält, jag Hulkade till och så stod den på plats i bilen. :up:

Är sååå glad för mina piller och ingen mens alls.
Saknar inte melonerna (har typ e annars liksom) och smärtan när man kom åt nåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 155
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 307
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka