Wiii jääj glad jag blir.Det bestämmer jag att vi har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wiii jääj glad jag blir.Det bestämmer jag att vi har
*mutter, mutter*[...] 20*C - 25*C [...] Aldeles for kallt [...]
Jag försöker mest förtränga minnet av mitt Uppsala-ex
Universitetet är däremot fint
Ungefär så känner jag också... Jag sitter med min j*vla hemtenta och inser att läraren har absolut noll koll återigen, jag läser alltså religion och ska analysera religionerna i olika tidsåldrar, problemet är bara att läraren har glömt bort att de har lite olika start åldrar... Så när det gäller islam ska vi studera i fråga 1, ca 200-300 år efter grundarens död, Mohammed dör 632, vilket ger typ 800-talet... I fråga två ska vi studera islam under abbadindynastierna, dvs år 750 till 1250 och så ska vi visa på skillnader... Det är ju samma fucking tidsperiod!!!Sammanfattning av min söndag hittills:
Det här exet är jag god vän med fortfarande
Jag har dock ett annat Uppsala-ex som jag har förträngt
Ungefär så känner jag också... Jag sitter med min j*vla hemtenta och inser att läraren har absolut noll koll återigen, jag läser alltså religion och ska analysera religionerna i olika tidsåldrar, problemet är bara att läraren har glömt bort att de har lite olika start åldrar... Så när det gäller islam ska vi studera i fråga 1, ca 200-300 år efter grundarens död, Mohammed dör 632, vilket ger typ 800-talet... I fråga två ska vi studera islam under abbadindynastierna, dvs år 750 till 1250 och så ska vi visa på skillnader... Det är ju samma fucking tidsperiod!!!
Jag har mejlat vederbörande i lite vänligare ordalag, jag är inte ensam om att ha gjort det säger säkra källor... En kanske inte i så vänliga ordalag heller...Förlåt men
Ungefär så känner jag också... Jag sitter med min j*vla hemtenta och inser att läraren har absolut noll koll återigen, jag läser alltså religion och ska analysera religionerna i olika tidsåldrar, problemet är bara att läraren har glömt bort att de har lite olika start åldrar... Så när det gäller islam ska vi studera i fråga 1, ca 200-300 år efter grundarens död, Mohammed dör 632, vilket ger typ 800-talet... I fråga två ska vi studera islam under abbadindynastierna, dvs år 750 till 1250 och så ska vi visa på skillnader... Det är ju samma fucking tidsperiod!!!
Frågan är bara hur man ska kunna analysera skillnaderna i samma tidsperiod...
Jag hade protesterat genom att tolka allting bokstavligt
*Lägger fram hockeyskydd och skottsäker väst inför morgondagens övningar OM jag RÅKAR retas.*Stackars flickor som ska bli instängda men så här dagarna före mens så är dom MELONER och det gör ONT när man rör på sig
Dumma hormoner
Är sååå glad för mina piller och ingen mens alls.Stackars flickor som ska bli instängda men så här dagarna före mens så är dom MELONER och det gör ONT när man rör på sig
Dumma hormoner
Frågan är bara hur man ska kunna analysera skillnaderna i samma tidsperiod...