Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen med kurs med labben kl 10. Sen har vi varit ute sen vi kom hem.
Kom på att jag glömt pannkakorna som blev över från igår i mikron under natten (ställde dem att svalna oåtkomliga för katten) så skar dem i bitar och stekte på dem lite och intar dom nu som mycket sen frukost /lunch just nu. På altanen i solen, ska tilläggas. :)

Jaha vad ska man göra när man tvättat 4 maskner tvätt, två diskmaskiner ( tyckte det saknades mycket porslin men dom hittades i sonens rum när jag var och hämtade tvätt :banghead: så det var bara att fylla maskinen en gång till :rage: ), jag har dammsugit, skurat, dammat plockat bort den rena tvätten och hängt den blöta?

Kanske ska unna hunden en promenad till nu då och sedan se på film?

Vattnat blommorna har jag också gjort!

Jag tycker om att städa och lägeheten avlider inte att bli städat två ggr en vecka :o

Kanske ska passa på att putsa mera fönster, eller nä, nu hejdar jag mig!

Nu har vi kommit fram till soliga Florida. Inte for att solen gomt sig nagonstans sedan vi kom till Californien. Det har varit soligt varje dag ... bara med valdigt varierande temperaturer. Har sager prognosen att vi kommer att ha 20*C - 25*C varje dag den har veckan. :cool: Aldeles for kallt for folk att vara pa stranden sa jag tar med hundarna till den allmanna beachen, precis runt hornet, sa de far springa och leka ett tag i dag efter den langa resan.
"Bike Week" startar Mars 4 i Daytona Beach, 15 minuter soder om oss. Det ar redan motorcyklar overallt har runt dar vi star. Sa lange de inte kor sakta, sakta over tva filer sa trafiken inte kan passera sa ar det lungt ... men det blir inga besok i Daytona Beach pa ett tag.:p

Sammanfattning av min söndag hittills:
tumblr_m3knbtetyh1ro2oa5o1_500.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka