Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår inte vad det är med er! Vakna vid 4 tiden :arghh: då har ju jag knappt somnat. Har hört hela mitt liv att med åldern så kommer man vakna tidigare. Jo men tjena, jag kommer nog behöva bli 200 år om jag ska hinna se någon förändring. Vaknar vid halv 9 -9 aldrig tidigare än så om jag inte ställer klockan. Å andra sidan somnar jag sällan före 2. Tror jag helt enkelt får leva med den dygnsrytmen.

Det är något som är galet, jag vaknar inte före kl 9 oavsett om jag somnat kl 18 på kvällen men nu helt plötsligt när jag verkligen vill sova så KAN jag INTE :banghead:

Inte ens på dagarna? Vad hjälper det att jag vaknar kl 4 när jag ligger kvar i sängen för att kroppen är slut och trött? Vad är meningen med detta? Ska det jag verkligen behöva stå ut med detta?

Måtte det vända. Jag kan ju lika gärna sova som att ligga och glo på 2 filmer innan klockan ens blivit 8 :arghh: :rage: :banghead:

Jag hamnade under min förra häst och blev trampad på båda benen. I maj förra året! Jag har fortfarande ett stort blåmärke som gör ont på högerbenet och är röd o svullen på vänster vrist. Det är såpass känsligt att det är obehagligt att dra rakhyveln över.

Men oj
Har du kollat upp de

Är lite yr men lyckats tillverka två st rulltårtor. Mormor fyller ju år idag så väntar på att mamma ska hämta mig vid 13. Den här yrseln går verkligen upp och ned. Ena sekunden helt klar och andra sekunder snurrar allt. Men nyss börjat med nya mediciner så ger dessa en chans. Mamma har iaf fått tillbaka sin bil och jag har nu snott mammas busskort istället för just nu sätter jag mig definitivt inte bakom ratten. Händer ju att jag även sluddrar när jag pratar, nyktert onykter?

Nåväl. Ser fram emot att äta lite rulltårta sen :)

:eek::eek::eek:

Jag som tycker att hufvudstaden har jobbigt väder :rofl:

@Galant: Jag tycker att livet borde få ha flextid :idea:

Jag bor i Västerås numera och brukar roa mig med att ringa pappa som bor kvar i hålan ännu hur pass varmt vi har och att träden har musöron och att krokusar och påskliljor blommar :angel:

Sedan ringer jag mamma och säger samma saker fast hon flyttat från 30 mil söderut från hålan.

Något skit ska dom väl ändå få utstå som lät mig växa upp i hålan där det fanns snöhögar kvar på skolavslutningen.....

Det är något som är galet, jag vaknar inte före kl 9 oavsett om jag somnat kl 18 på kvällen men nu helt plötsligt när jag verkligen vill sova så KAN jag INTE :banghead:

Inte ens på dagarna? Vad hjälper det att jag vaknar kl 4 när jag ligger kvar i sängen för att kroppen är slut och trött? Vad är meningen med detta? Ska det jag verkligen behöva stå ut med detta?

Måtte det vända. Jag kan ju lika gärna sova som att ligga och glo på 2 filmer innan klockan ens blivit 8 :arghh: :rage: :banghead:

Usch! Känner igen det där, det är så frustrerande när kroppen skriker och allt man vill är att sova så att man orkar fightas nästa dag :down:

Usch! Känner igen det där, det är så frustrerande när kroppen skriker och allt man vill är att sova så att man orkar fightas nästa dag :down:

Ja jag ska ju dessutom städa till förbannelse pga besöket jag får imorgon! Henom har påpekat flera ggr att denne ser alla dammtussar, råttor, spöken och monster jag har om jag inte städar ordentligt :nailbiting:

Visst var det så @MacGyver? :angel:

Nä det är pissigt att inte kunna vila när kroppen bara skriker efter det. Ska prova lägga mig en stund nu och se om jag kan få sova en stund iallafall så jag orkar vara trevlig imorgon.

Ja jag ska ju dessutom städa till förbannelse pga besöket jag får imorgon! Henom har påpekat flera ggr att denne ser alla dammtussar, råttor, spöken och monster jag har om jag inte städar ordentligt :nailbiting:

Nä det är pissigt att inte kunna vila när kroppen bara skriker efter det. Ska prova lägga mig en stund nu och se om jag kan få sova en stund iallafall så jag orkar vara trevlig imorgon.

Det är jättebra att få besök för städnivån ökar exponentiellt :up: jag hade nog precis ställt undan moppen när tanten dök upp här igår :D

Nej blåmärken från medveten våld är ingen höjdare, kan inte låta bli fundera på vad som saknas i huvudet på folk som ägnar sig åt sådant (frånsett en icke fungerande hjärna då).
Dom tappades alldeles för många gånger i stengolvet på BB så hjärnan är ersatt av en felprogrammerad slumpgenerator. Tanka i valfri drog så blir det åka av. :cool:

Det ör inte det. Plus att de psykiska blåmärkena är svårare att hantera.

Ja du, det är något fel som är ordentligt trasigt hos dem.
Dom psykiska blåmärkena bleknar aldrig helt, jag förstår mig ärligt inte på människor som tagit som sin livsuppgift att förstöra för andra, jag blev ju själv mobbad som barn och förminskad av farsan och såren läks aldrig. Men hoppa på mig nu, det slutar bara på ett sätt för förövaren. :devil:

Ah, den där bilen som liknade en vagn som någon dragit hud över (försökte hitta en bild) :D Eller menar du den med tävlingen med en bil från sovjettiden och en brittisk bil från samma tid?
Det är tävlingen jag menar, jag har ju kommit i lontakt med en hel del bilar från sovjettiden så jag känner igen allt, precis ALLT. Ta bara "komforten" och den "ombonade känslan" där dörrarna kunde användas som giljotiner och vägde bly, och det lät som att sätena krossades varenda gång man satte sig i stolarna. Gummisprutade tagelfibrer är ett, ähum, rätt speciellt material som stoppning. :rofl:

Jajjemensan, och jag dokumenterar precis allt och lägger ut på nätet. :devil:
Dessutom ska jag attackera dig med sockerkakor så passa dig, var fö. aldrig ensam med mig för jag är skitfarlig och totalt opålitlig. :devil:

Är lite yr men lyckats tillverka två st rulltårtor. Mormor fyller ju år idag så väntar på att mamma ska hämta mig vid 13. Den här yrseln går verkligen upp och ned. Ena sekunden helt klar och andra sekunder snurrar allt. Men nyss börjat med nya mediciner så ger dessa en chans. Mamma har iaf fått tillbaka sin bil och jag har nu snott mammas busskort istället för just nu sätter jag mig definitivt inte bakom ratten. Händer ju att jag även sluddrar när jag pratar, nyktert onykter?

Nåväl. Ser fram emot att äta lite rulltårta sen :)
Det går ju som tur var över.
Jag mådde illa i 3 veckor och hade ont i huvudet mm
Usch alltså

Det är tävlingen jag menar, jag har ju kommit i lontakt med en hel del bilar från sovjettiden så jag känner igen allt, precis ALLT. Ta bara "komforten" och den "ombonade känslan" där dörrarna kunde användas som giljotiner och vägde bly, och det lät som att sätena krossades varenda gång man satte sig i stolarna. Gummisprutade tagelfibrer är ett, ähum, rätt speciellt material som stoppning. :rofl:
Mamma hade en Vauxhall viva som luktade ja....men det var ju blandat med cigarettrök då med.
Kommer fortfarande ihåg lukten haha

Det är jättebra att få besök för städnivån ökar exponentiellt :up: jag hade nog precis ställt undan moppen när tanten dök upp här igår :D
Grannen kommenterade sin egen icke-fungerande städning och röra så fort jag kom dit fast hon vet att jag inget ser eller inte bryr mig och här är det inget att klaga på alls så dom fick boken "Orka torka" i julklapp. Hon har slutat kommentera sin städning. :laugh:

Det finns så mycket värre saker än dammråttor, röra och lite grus innanför dörren att oroa sig över här i denna sjuka värld vi lever i.

Mamma hade en Vauxhall viva som luktade ja....men det var ju blandat med cigarettrök då med.
Kommer fortfarande ihåg lukten haha
Vi hade en släkting som hade en Vauxhall Viktor, han sa "den har så stor motorhuv så jag låssas att det är en Mercedes". :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka