Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter bra att det bara är nyfikenhet. Jag är ju lite skadad just nu. Men im det känns bra och du inte har några vibbar som känns otrevliga så go girl. Vill så att du får må bra och bli lycklig.

Ja, det finns tyvärr många idioter..
Jag hoppas verkligen inte det visar sig att han är en av alla idioter! Får verkligen inte den känslan!

Min termometer visar 13 grader inomhus. Jag tror att den är trasig :angel:

Tror ni det blir vår nu eller snöar det i Maj precis som...förrförra året? (Eller något).

Min termometer visar 13 grader inomhus. Jag tror att den är trasig :angel:

Tror ni det blir vår nu eller snöar det i Maj precis som...förrförra året? (Eller något).

Nej jag tror på +20 i år :D

( Hoppet är det sista som överger en, när det är valborg där jag är uppvuxen klär man sig i täckbyxor, dunjacka, vantar, mössa och skoterskor och folk undrar varför jag inte flyttar tillbaka :cautious: )

Förstår inte vad det är med er! Vakna vid 4 tiden :arghh: då har ju jag knappt somnat. Har hört hela mitt liv att med åldern så kommer man vakna tidigare. Jo men tjena, jag kommer nog behöva bli 200 år om jag ska hinna se någon förändring. Vaknar vid halv 9 -9 aldrig tidigare än så om jag inte ställer klockan. Å andra sidan somnar jag sällan före 2. Tror jag helt enkelt får leva med den dygnsrytmen.

Jaha :mad: Med alla som delar på MIN sol så förklarar det varför jag inte har någon :cry:
+2 och någon form av londonsmog,skillnad mot igår (undre siffran)
DSCN1308.jpg

Ska nog tillägga att det var i kuvösen men med öppna skjutdörrar vid 15 tiden.

Nej jag tror på +20 i år :D

( Hoppet är det sista som överger en, när det är valborg där jag är uppvuxen klär man sig i täckbyxor, dunjacka, vantar, mössa och skoterskor och folk undrar varför jag inte flyttar tillbaka :cautious: )

:eek::eek::eek:

Jag som tycker att hufvudstaden har jobbigt väder :rofl:

@Galant: Jag tycker att livet borde få ha flextid :idea:

Jag har fått ett stort blåmärke på sidan av låret svin ont gör den :cautious:

Jag hamnade under min förra häst och blev trampad på båda benen. I maj förra året! Jag har fortfarande ett stort blåmärke som gör ont på högerbenet och är röd o svullen på vänster vrist. Det är såpass känsligt att det är obehagligt att dra rakhyveln över.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 546
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 121
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar