Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stallet klart. Gammelponnyn tömkörd och den unga ponnyn ska medryttaren rida i eftermiddag. Passade på att trimma gammelponnyns öron och man när vi ändå höll på. Snart tävlingssäsong så då får vi kamma till oss lite
Ska strax duscha och därefter äta en tidig lunch. Vid 12 ska vi till Lund så jag kan spraytan-modella
Va skumt, jag får upp denna kommentar som att den är citerad av mitt inlägg, men det är ju från ainasoja... wtf buke?!
OMG när har du gått upp idag?
Jag har inte gjort nåt nyttigt och då vaknade jag ändå kl 4. Eller jo! Jag har tvättat håret och duschat! Såg ut som ett penntroll när jag vaknade!
Fast jag hade två notiser, en att du gillat mitt inlägg och en att du svarat på mitt inlägg. Det är inte första gången det blir så, känns som någon bugg av något slag.Kan bero på att jag tryckte gilla på din post och sedan tryckte svara på ainasoja innan gilla kom upp?
Inte så himla tidigt. Var i stallet vid 7. Rena sovmorgonen jämfört med arbetsdagarna
Fast jag hade två notiser, en att du gillat mitt inlägg och en att du svarat på mitt inlägg. Det är inte första gången det blir så, känns som någon bugg av något slag.
Ja, det är inte första gången det hänt, lite förvirrande ibland är det allt men men.När @Pegasus63 svarade på mitt inlägg så var även ditt citerat först men nu är ditt borta och bara mitt står kvar även fast inlägget inte är ändrat.
Så därför fick du meddelande på att det var ditt inlägg som var besvarat. Varför det blir så vet jag inte men det har hänt även mig.
Jag råkade visst snooza lite för länge
Ugh, nackdelen med att studera på universitet är att man fasiken aldrig har ledigt - inte ens på helgerna
Får man gnälla över dryga gruppmedlemmar som inte gör sin del?
Det låter bra att det bara är nyfikenhet. Jag är ju lite skadad just nu. Men im det känns bra och du inte har några vibbar som känns otrevliga så go girl. Vill så att du får må bra och bli lycklig.Han är nyfiken över hur jag lyckas få blåmärkena
På dessa två månader som jag har känt honom tycker jag att det har känts väldigt bra.
Skall dock erkänna att jag nog har läst här inne om alldeles för många idioter till män
Nej, tyvärr inte.Man upphör aldrig att förvånas över folk......
Det ör standard att gnälla på gruppmedlemmar som inte gör sin del. Jag HATADE grupparbeten hela min skoltid. Därför skrev jag mina b- och c-uppsatser ensam.Jag råkade visst snooza lite för länge
Ugh, nackdelen med att studera på universitet är att man fasiken aldrig har ledigt - inte ens på helgerna
Får man gnälla över dryga gruppmedlemmar som inte gör sin del?
Gnälla får man inte, men man kan ju råka glömma dela med sig av sitt arbete...
Det ör standard att gnälla på gruppmedlemmar som inte gör sin del. Jag HATADE grupparbeten hela min skoltid. Därför skrev jag mina b- och c-uppsatser ensam.