Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar alltså inget våld-delen.

Jag antar att det äe kollat att du inte har någon form an cancer gällande blåmärkena men oavsett sjukt jobbigt. Och det kan vara svårförklarat också. Blåmärken är inte kul alls.

Jag kollas nog för det mesta när jag lämnar proverna, min broms påverkar ganska mycket och det är vanligt att jag får blåmärken.

Våld ska man aldrig gilla!

Bara för att :rofl: (och ja jag sysslar med detta just nu - sitter och fnissar för mig själv)
Ja de är tre medelålders män med 12-åriga pojkars humor, och jag saknar programmet :p

tumblr_lqe6gth5iF1qzbitxo1_500.jpg

Jag saknar också Top Gear! Älskade programmet och visste att jag alltid skulle sitta o skratta högt :)

Jag kollas nog för det mesta när jag lämnar proverna, min broms påverkar ganska mycket och det är vanligt att jag får blåmärken.

Våld ska man aldrig gilla!
Jag misstänkte att det var kollat. Men så många i min närhet har drabbats av cancer de senaste åren och alla har tyvärr inte överlevt. Ville bara vara säker. Gillar ju dig trots att jag inte 'känner' dig.

Nää det ska aldrig gillas. Men jag kan erkänna att jag inte skulle gråta om någon råkade slå mitt ex hårt och länge faktiskt... :o

Jag får också blåmärken som jag inte har någon aning om vart ifrån de kommer :o Har dock alltid haft det så
Jag gillar inte att hitta blåmärken, som man inte har en aning om vad man gjort. Fick ofta sådana förut, då var det något i jobbet jag gjort, men jag kunde aldrig lista ut exakt vad jag gjort för att få dom.

Funderar på om jag ska ge mig in i tradera träsket men har aldrig vistats där.... :cautious: :nailbiting:

Sen klurar jag på att bygga en egen kläckmaskin :idea:

Dumma what ever som gör så mot dig vännen!

Och dig med @ainasoja

Hahaha måste bara berätta detta. Tog bort nagellacket på tånaglarna för att jag skulle måla om dom. Jag tappade stortånageln och hade två blåa naglar :cry:

Vette fasen vad jag hade gjort men, men det växte ut en ny tånagel. När allt hade vuxit ut så tuggade katten på den tån så snart ramlar nageln av en gång till :angel:

Denna gång vet jag dock varför :D

Tycker jag har varit duktig i dag, tvätten diskad och inslängd i roterande stekugnen i duschstugan, tittat på 5 episoder Seinfeld, och nu reprisen på Blodsugar dagböckerna och Jaga konstiga varelser från tyska sagor mannen. Funderar på om jag ska göra lite frukost (äggröra, bacon, baguette) nu när gubbe varit vaken 3 timmar ...

Tycker jag har varit duktig i dag, tvätten diskad och inslängd i roterande stekugnen i duschstugan, tittat på 5 episoder Seinfeld, och nu reprisen på Blodsugar dagböckerna och Jaga konstiga varelser från tyska sagor mannen. Funderar på om jag ska göra lite frukost (äggröra, bacon, baguette) nu när gubbe varit vaken 3 timmar ...

Bar 3 timmar? Kärringen vaknade kl 4.... Det enda jag lyckats göra är att se på 2 filmer, duscha och ätit "frukost" :angel:

Hahaha måste bara berätta detta. Tog bort nagellacket på tånaglarna för att jag skulle måla om dom. Jag tappade stortånageln och hade två blåa naglar :cry:

Vette fasen vad jag hade gjort men, men det växte ut en ny tånagel. När allt hade vuxit ut så tuggade katten på den tån så snart ramlar nageln av en gång till :angel:

Denna gång vet jag dock varför :D
Förlåt mrn hahaha
Men för att vara liiite seriös, huva låter inte alls bra att vara så känslig. Måste ju ställa till en massa problem och bekymmer

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 116
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar