Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Programmet när dom testade bilar från forna Öst, jag har nog inte skrattat så på länge. :laugh:
Ah, den där bilen som liknade en vagn som någon dragit hud över (försökte hitta en bild) :D Eller menar du den med tävlingen med en bil från sovjettiden och en brittisk bil från samma tid?

Ska det verkligen vara så här? Är det så här vi vill att framtiden ska se ut? Menar ni att det ska vara på det viset? Varför ska man vakna vid 4 tiden både lördag och söndag när man tänkt ha långa lata sovmornar? Vd är det som är fel?

Gav upp och smällde i mig chips och dip, nu har jag hittat en film på netflix som jag tänkte kolla på och förhoppningsvis somna om :banghead: :rage: :mad:

Såg igår kväll att jag hade ett blåmärke på ena benet, typ stort som en 50 öring. Den gjorde inte gjort ont och det är vanligt att jag får sånt! Tog en dusch och jäklar var förvånad jag blev! Blåmärket försvann när jag tvålade in mig :o

Måste ha fått rödvin på benet igår när jag satt och slödrack det i korta thigts vid köksbordet alt när jag hällde upp det :laugh:

Såg igår kväll att jag hade ett blåmärke på ena benet, typ stort som en 50 öring. Den gjorde inte gjort ont och det är vanligt att jag får sånt! Tog en dusch och jäklar var förvånad jag blev! Blåmärket försvann när jag tvålade in mig :o

Måste ha fått rödvin på benet igår när jag satt och slödrack det i korta thigts vid köksbordet alt när jag hällde upp det :laugh:

Är det en variant på brun utan sol, blåslagen utan våld?

Blåslagen med våld är ingen höjdare så hoppas på alt två om @ainasoja är blåslagen:angel:;).

Nä fy fasen, inge våld här!

Får blåmärken av allt, har alltid blåmärken jag inte vet var dom kommer från. Har bla ett blåmärke nu på typ baksidan av armbågen som kom dit pga att kiropraktorn hade sin hand där när han skulle räta ut ländryggen.

Nä fy fasen, inge våld här!

Får blåmärken av allt, har alltid blåmärken jag inte vet var dom kommer från. Har bla ett blåmärke nu på typ baksidan av armbågen som kom dit pga att kiropraktorn hade sin hand där när han skulle räta ut ländryggen.
Jag gillar alltså inget våld-delen.

Jag antar att det äe kollat att du inte har någon form an cancer gällande blåmärkena men oavsett sjukt jobbigt. Och det kan vara svårförklarat också. Blåmärken är inte kul alls.

Nej blåmärken från medveten våld är ingen höjdare, kan inte låta bli fundera på vad som saknas i huvudet på folk som ägnar sig åt sådant (frånsett en icke fungerande hjärna då).
Det ör inte det. Plus att de psykiska blåmärkena är svårare att hantera.

Ja du, det är något fel som är ordentligt trasigt hos dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 116
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar