A
avslutat medlemskap
Programmet när dom testade bilar från forna Öst, jag har nog inte skrattat så på länge.Fantastisk bil som höll ihop med tanke på körningen där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Programmet när dom testade bilar från forna Öst, jag har nog inte skrattat så på länge.Fantastisk bil som höll ihop med tanke på körningen där
Ah, den där bilen som liknade en vagn som någon dragit hud över (försökte hitta en bild) Eller menar du den med tävlingen med en bil från sovjettiden och en brittisk bil från samma tid?Programmet när dom testade bilar från forna Öst, jag har nog inte skrattat så på länge.
Vad är det?dödskalle- och på sniskanlikör
Såg igår kväll att jag hade ett blåmärke på ena benet, typ stort som en 50 öring. Den gjorde inte gjort ont och det är vanligt att jag får sånt! Tog en dusch och jäklar var förvånad jag blev! Blåmärket försvann när jag tvålade in mig
Måste ha fått rödvin på benet igår när jag satt och slödrack det i korta thigts vid köksbordet alt när jag hällde upp det
Är det en variant på brun utan sol, blåslagen utan våld?
Blåslagen med våld är ingen höjdare så hoppas på alt två om @ainasoja är blåslagen.Är det en variant på brun utan sol, blåslagen utan våld?
Blåslagen med våld är ingen höjdare så hoppas på alt två om @ainasoja är blåslagen.
Ja typ! Fast jag är blåslagen utan våld jämt så jag reflekterade liksom inte över det "nya" blåmärket
Blåslagen med våld är ingen höjdare så hoppas på alt två om @ainasoja är blåslagen.
Snart så kommer min hämtning och vi ska åka och hälsa på råtthundens uppfödare - där finns det nya småvalpar
Jag gillar alltså inget våld-delen.Nä fy fasen, inge våld här!
Får blåmärken av allt, har alltid blåmärken jag inte vet var dom kommer från. Har bla ett blåmärke nu på typ baksidan av armbågen som kom dit pga att kiropraktorn hade sin hand där när han skulle räta ut ländryggen.
Ojoj! Det är farligt! Det slutar med att det blir en till råtta!
Det ör inte det. Plus att de psykiska blåmärkena är svårare att hantera.Nej blåmärken från medveten våld är ingen höjdare, kan inte låta bli fundera på vad som saknas i huvudet på folk som ägnar sig åt sådant (frånsett en icke fungerande hjärna då).