Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du tlc? Det är en serie där om en mamma (Kate) som först fick tvillingar och sen sexlingar Serien hette först Jon & Kate plus 8, sen hittade Jon ny kärlek i en nannyNu har jag tydligen total missat nått @Ninnurur
DRAMA! Vad heter den nu? Fuck Jon, poor kate +8?Har du tlc? Det är en serie där om en mamma (Kate) som först fick tvillingar och sen sexlingar Serien hette först Jon & Kate plus 8, sen hittade Jon ny kärlek i en nanny
Har du tlc? Det är en serie där om en mamma (Kate) som först fick tvillingar och sen sexlingar Serien hette först Jon & Kate plus 8, sen hittade Jon ny kärlek i en nanny
Inget tlc här. Har halva s4 av the Unit kvar. Får nog bli det om jag kan förmå sambon att titta med mig.Har du tlc? Det är en serie där om en mamma (Kate) som först fick tvillingar och sen sexlingar Serien hette först Jon & Kate plus 8, sen hittade Jon ny kärlek i en nanny
Jon ignoreras mest totalt på alla sätt. Oerhört mogetDRAMA! Vad heter den nu? Fuck Jon, poor kate +8?
Ni som har distansförhållanden, hur står ni ut?
Tänkte det skulle vara skönt med en lördag kväll för mig själv, men det är tomt.Man vänjer sig, ibland tycker jag det är skönt när han åker hem till sitt så jag får sovmornar samt får sköta mig själv och ibland går hjärtat i 1000 bitar
Vi ses ändå rätt ofta så vi hinner nästan inte sakna varandra.
Har ju inte distansförhållande som så, däremot så jobbar ju min sambo i Norge och är borta oftast 10-11 dagar i sträck.Ni som har distansförhållanden, hur står ni ut?
Tänkte det skulle vara skönt med en lördag kväll för mig själv, men det är tomt.
Detta trots att vi har setts idag och ska ses imorgon igen