Det var det där jag inte riktigt förstod, därav min fråga för att se om jag uppfattat det korrekt.Jo, hon säger ju att det grundades hos systern först, dvs hon var medveten Uppfattade jag det som iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det där jag inte riktigt förstod, därav min fråga för att se om jag uppfattat det korrekt.Jo, hon säger ju att det grundades hos systern först, dvs hon var medveten Uppfattade jag det som iallafall.
Jag var lite osäker själv (det där ordet grundade ) men undrade istället om det betydde att systern hade föreslagit det själv först. Hursom, så var systern medveten iallafallDet var det där jag inte riktigt förstod, därav min fråga för att se om jag uppfattat det korrekt.
Det var det ordet som gjorde mig lite osäker också, dålig stil oavsett om man vetat om det och boka nått annat..Jag var lite osäker själv (det där ordet grundade ) men undrade istället om det betydde att systern hade föreslagit det själv först. Hursom, så var systern medveten iallafall
Låter gott. Det ska jag nog laga i morgon har ett liknande recept.Ytterligare en maträtt lagad = fyra matlådor = behöver i stort sett inte laga någon mat kommande vecka
Maträtten är krämig rotfruktsgryta med örtig kyckling. Det luktar väldigt gott
Han är verkligen underbar: )Åh vad jag tycker om Jonas Gardell
Skrattar så tårarna rinner
Tragiskt när det bästa på mellokvällen är Jonas Gardell.
Hjälp....
Oh, skojar du?! A skulle avguda dig mer än vanligt!! Klart vi kommer!@Ninnurur kom att tänka på att jag ska göra ett jobb i sommar med Kalle där Dolly Style ska vara med. Tror även Samir och Viktor skulle vara med. Då måste du ta med A och komma och titta på hennes idoler
Jahapp mello är avklarad. Undrar vad jag ska hitta på nu?!
Kate plus 8 ju!Nää, @Pegasus63. Klockan är inte i närheten av läggdags än. Kanske titta på film eller läsa bok. Tv utbudet ger inget ikväll. Börja med att sätta på lite te tror jag.