Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var det där jag inte riktigt förstod, därav min fråga för att se om jag uppfattat det korrekt.
Jag var lite osäker själv (det där ordet grundade :o:p) men undrade istället om det betydde att systern hade föreslagit det själv först. Hursom, så var systern medveten iallafall :)

Jag var lite osäker själv (det där ordet grundade :o:p) men undrade istället om det betydde att systern hade föreslagit det själv först. Hursom, så var systern medveten iallafall :)
Det var det ordet som gjorde mig lite osäker också, dålig stil oavsett om man vetat om det och boka nått annat..

Ser nu på Lewis och önskar att det kunde komma nya säsonger med Hathaway :love:
tumblr_n9wdq181LB1s91ztoo6_500.gif

(antagligen min favorit bit från dagens avsnitt ovan :D)

Grr, så irriterande med skuldran - typ hela tiden något molande där så att man inte kan riktigt slappna av och så sticker det till ibland, speciellt när man inte gjort någon rörelse på ett tag. Kan fortfarande inte vrida på huvudet längst ut på den sidan utan att det gör ont. Även lite på andra sidan ... definitivt någon muskel eller sena som hör ihop med nacken iallafall.

Jag skulle ju vara ledig imorgon! Med avslappning och allt det innebär :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 100
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar