Hoppas detSommaren är snart här. Det går i ett nafs!
Vill ha sooool..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas detSommaren är snart här. Det går i ett nafs!
Om man först har ganska mycket sex och sen bara virar täcket om sig och går ut på balkongen och röker, då kan man också svimma blodtrycksfall och nikotin är ingen jättebra kombination
Gissar på att det är dem som ser ut som dolly style! Jag lovar att inte rösta på fienden ... snarare inte allsJodå, dottern håller sig vaken varje lördag, och om inte Dolly Style går vidare idag så lär hon bli sur
Kirurgen som opereade på mig då jag hade hjärtinfarkten, frågade mig om jag hade någon aning om hur allvarlig infarkten var.
Jag: Allvarlig? kan inte vara så farligt, har ju pratat med dig och sköterskorna under hela operationen, och jag gick ju själv ner till ambulansen...
Kirurgen: 99% av de som kommer in med en infarkt som din brukar inte prata på 2-3 dygn...
Jag: Jaha, kan jag åka jobba igen nästa vecka?
Kirugen nästan skriker: NEJ, du ligger här för övervakning....
Jag: Meeeen.
Kirugen: NEJ
Fast ...
första gången jag svimmade råkade jag skära mig i ett finger ... litet sår som blödde rätt mycket den stukade foten som jag fick av fallet gjorde värre ont efteråt
Sedan kände jag en gång att jag höll på nästan att svimma när jag blev biten av en liten hamster och det blödde en hel del
Vet inte om det kan jämföras med kortisonspruta och njurstenar riktigt ..
Ja, jag är ett icke-stresståligt våp.
(jag svimmade nog mest pga överraskningen, plötsliga smärtan och mycket blod i ett)
@Ninnurur jag är förvisso några år äldre än dig men jag är tillräckligt barnslig för att kunna räknas som barn ett par timmar om behov finnsFast vi är redan två vuxna det skulle ju vara kul för dottern med nån kompis
Fast jag har aldrig reagerat så på blod Tills den gången för något år sedan, sen dess är jag medveten om det och låter bli att titta när jag spolar såret under vatten och stoppar hellre det i munnen. Jag tror att jag måste påminna mig själv om att ANDAS, stressnivån blir ju skyhög bara av att glömma detMin son svimmar när dom tar blodprov om han titta när dom fyller rören, han är väldigt känslig för blod och det är något som många är. Han börjar med att kaskadspy sedan tuppar han av oavsett varför det kommer blod, ibland räcker det med att han får näsblod
Så du är inte ensam!
Så din syster visste inte att ni köpt en biljett i födelsedagspresent till systerdottern eller?Är förresten lite lagom sur på syrran. Systerdotter fyller år 10/3. Vi har köpt biljetter till mellofinalens genrep, 13/3, som hon ska få i present. Detta grundades hos syrran innan biljetter köptes. Och det var väl tur att vi inte sagt något för nu har syrran gått och bokat en resa till Kläppen 9-14/3 så nu har vi en dyr biljett till övers...
Beror väl på hur stor stenen var
Aj, ja det måste ha gjort ontSom en fotboll va den
Fast jag har aldrig reagerat så på blod Tills den gången för något år sedan, sen dess är jag medveten om det och låter bli att titta när jag spolar såret under vatten och stoppar hellre det i munnen. Jag tror att jag måste påminna mig själv om att ANDAS, stressnivån blir ju skyhög bara av att glömma det
Men synd om din son låter hemskt jobbigt.
AAAAJJJJJJSom en fotboll va den
Aj, ja det måste ha gjort ont
Saker har ett magiskt sätt att träffa lilltån påJa den blev helt blå svimmade i vattnet också men mamma hann ta emot mig
Fattar dock inte hur den bara kunde träffa lilltån
Jo, hon säger ju att det grundades hos systern först, dvs hon var medveten Uppfattade jag det som iallafall.Så din syster visste inte att ni köpt en biljett i födelsedagspresent till systerdottern eller?