Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är numera mer grå i skalle än svart i skalle, så tar inte åt mig längre:D

Känner att jag behöver mycket kaffe för att orka lämna diskutionen åt sidan. Men jag tycker att det är bra roligt när folk hävdar att ordet lapp inte används i Sverge mera och inte ser likheterna.

Jajja man kan inte frälsa alla....

( Jag anser inte att man ska kalla någon för nervärderande ord som dom mår dåligt av att höra som tex neger, blatte, svartskalle, lappjävel mm )

Frågar på vilket sätt? Nyfiket/oroligt eller svartsjukt/ilsket?

Och ja, jag är eventuellt onödigt känslig just nu..
Han är nyfiken över hur jag lyckas få blåmärkena

På dessa två månader som jag har känt honom tycker jag att det har känts väldigt bra.

Skall dock erkänna att jag nog har läst här inne om alldeles för många idioter till män

Stallet klart. Gammelponnyn tömkörd och den unga ponnyn ska medryttaren rida i eftermiddag. Passade på att trimma gammelponnyns öron och man när vi ändå höll på. Snart tävlingssäsong så då får vi kamma till oss lite :p
Ska strax duscha och därefter äta en tidig lunch. Vid 12 ska vi till Lund så jag kan spraytan-modella :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 118
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar