Awesome med nedsatt känsel. Men dumt också kan jag tänka mig.Fötterna är jag okänslig om, jag har nedsatt känsel i bägge så det är därför jag inte märker sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Awesome med nedsatt känsel. Men dumt också kan jag tänka mig.Fötterna är jag okänslig om, jag har nedsatt känsel i bägge så det är därför jag inte märker sånt
Vaknade också till vid 4 tiden, men eftersom jag inte var kissnödig vände jag bara på mig och somnade om...
Jag tänker inte på det, men pojkvännen frågar ofta vad jag sysslar med.
Fast det är rätt trevligt med både rena kläder och lite matNää, ta tag i dagen är överskattat.
Mvh bumpo som fortfarande hänger i soffan en kvart innan hon ska träffa promenadsällskapet
Frågar på vilket sätt? Nyfiket/oroligt eller svartsjukt/ilsket?Jag tänker inte på det, men pojkvännen frågar ofta vad jag sysslar med.
Haha ja iofs.Fast det är rätt trevligt med både rena kläder och lite mat
Kaffe kaffe kaffe! Jag älskar kaffe!
Jeremy Clarkson ja. Tack!Clarkson
Fösöker få folk att förstå att det är lika illa att råka säga svartskalle som lappjävel.... Men nope, svartskalle är rasistisk men inte lappjävel
Men jävla rikspucko... hur kan det INTE vara samma sak? Eller att ens säga lapp.Fösöker få folk att förstå att det är lika illa att råka säga svartskalle som lappjävel.... Men nope, svartskalle är rasistisk men inte lappjävel
Va skumt, jag får upp denna kommentar som att den är citerad av mitt inlägg, men det är ju från ainasoja... wtf buke?!Jag är numera mer grå i skalle än svart i skalle, så tar inte åt mig längre
Jag är numera mer grå i skalle än svart i skalle, så tar inte åt mig längre
Han är nyfiken över hur jag lyckas få blåmärkenaFrågar på vilket sätt? Nyfiket/oroligt eller svartsjukt/ilsket?
Och ja, jag är eventuellt onödigt känslig just nu..
Men jävla rikspucko... hur kan det INTE vara samma sak? Eller att ens säga lapp.