R
Raderad medlem 68338
Har käkat söndagsmiddag och druckit ett bättre rödvin tillsammans med goda vänner och den ungdomliga kusinen (känner verkligen att jag tar mitt ansvar när det gäller barnvaktandet )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte jobba imorgon! Så galet otaggad.. Känns inte bättre av att de båda ordinarie personal tjänar nästan 10 000 mer i månaden än vad jag gör.. Försökte förhandla lite försiktigt med chefen (hon ville egentligen inte anställa alls) men det gjorde varken till eller från. Visst, jag är bara timvikarie men jag har varit det i fyra år och har bra mycket mer utbildning än de andra två.. Jag accepterar att de tjänar mer, men inte så mycket mer..
Sånt där är så jobbigt. Man (jag) har liksom inte hjärta att flytta sig då.Hade tänkt fixa en kopp choklad, men katten har parkerat sig på min fot..
Inte jag heller, men efter lite gos kunde jag frigöra foten utan att störa. Mattes fötter är bästa madrassen.Sånt där är så jobbigt. Man (jag) har liksom inte hjärta att flytta sig då.
Hoppas allt blir braKänner mig helt stirrig och konstig. Har tagit ett mycket annorlunda steg för att vara jag.
Det kommer en familj och tittar på min ponny
vad är det för ponny?Känner mig helt stirrig och konstig. Har tagit ett mycket annorlunda steg för att vara jag.
Hoppas det blir bra för alla inblandade men förstår att det känns tungt.Känner mig helt stirrig och konstig. Har tagit ett mycket annorlunda steg för att vara jag.
Nu vet jag inte varför du har ångest, men alkohol kan göra det värre. På med pannlampa och reflex och gå (eller jogga) en sväng, om du inte bor så det är risk att du blir påhoppad.Jag är så rastlös, har ångest och vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Dränka sorgerna i vin, ta en tur i bilen eller kanske springa en runda och i värsta fall dejta vildsvinen i skogen ?