Väntar på att Little Big Planet 3 ska hämtas färdigt på PS4:an.
Vill spela nu!
Vill spela nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i sängen, mellan bägge hundarna. Som en korv med bröd
Ska försöka sova strax. Känner att mobilen blir rätt varm när jag surfar runt på buke
Ärt?Känner mig helt stirrig och konstig. Har tagit ett mycket annorlunda steg för att vara jag.
Det kommer en familj och tittar på min ponny
Jag vaknade för tidigt igen istället nu har jag en halvtimme på mig att göra allt som tar en kvart, så jag ligger i sängen en stund till.Första egna turen i Torup, än så länge har det gått bra men läskigt!
Vaknade inte alls av mobilen utan Syster vaknade i rummet bredvid och fick väcka mig
Hade varit nice att försova sig första dagen på nya jobbet, eller inte..
Jag vaknade för tidigt igen istället nu har jag en halvtimme på mig att göra allt som tar en kvart, så jag ligger i sängen en stund till.
En mycket udda liten b-ponnyvad är det för ponny?
Hittar du några pengar, får du gärna skicka några till mig
Håller med i mkt.Jag tycker absolut inte att du är överkänslig, det skulle nog gjort de flesta ledsna. Men det finns några saker som kanske bör påpekas, och till att börja med så kan man tyvärr inte "förvänta sig" att få samma stöd tillbaka som man gett, hoppas på - självklart! Men inte räkna med det. Sedan så är det väl så att om man själv har mkt med sig själv, så kan man vara dålig på att se utanför sin egen bubbla (vilket egentligen inte är en ursäkt, men en förklaring). Slutligen bör det väl sägas att tyvärr så verkar inte alla förstå att ett djur kan stå en lika nära som en människa, och kan därmed inte föreställa sig hur ledsen man kan bli vid en förlust. Kan det vara så i det här fallet kanske? Om han blev förvånad så kanske det är så.
Jag själv, som både mår dåligt själv och därmed har viss förståelse på grund av egen erfarenhet, och dessutom är utrustad med en smärttröskel som är skyhög när det kommer till att "stå ut med" andras misär och inte har något emot att stötta mer än vad jag blir stöttad själv, har också trots allt det där blivit uppriktigt förvånad när en person som visat sig vara oerhört känslig och empatisk helt plötsligt är totalt oförstående när det rör någon annan än den själv. Då blev jag riktigt ledsen, även om det inte rörde sig om någon dejting, utan bara en vänskapsrelation, hade det varit något slags förhållande hade jag nog varit ännu mer skör. I det fallet gick det inte att komma till någon form av förståelse, så den vänskapen rann ut i sanden. Men i de flesta fall tror jag ändå att det är möjligt att komma till någon form av konsensus om man kommunicerar väl.
googlar "fotriktiga skor"
Håller med i mkt.
Han mår inte bra och har börjat hos terapeut. Vi pratade igår och han sa att självklart bryr han sig ju om mig. Men han är helt enkelt en person som inte tänker på att stötta i de lägena någon är ledsen. Det gäller även hans familj och vänner, och det har vi pratat om.
Jag får helt enkelt avvakta och se. Och prata ut på Buke.
Men det är trist när vissa delar funkat så bra och andra inte i en relation.
Men han är helt enkelt en person som inte tänker på att stötta i de lägena någon är ledsen.
Du behöver nog dem ett tag till.Det här kännsbju stabilt. Somnade strax efter halv två i natt och vaknade typ nyss. Kanske är tidigt att skippa sömntabletterna?
Har levt i en sån relationHåller med i mkt.
Han mår inte bra och har börjat hos terapeut. Vi pratade igår och han sa att självklart bryr han sig ju om mig. Men han är helt enkelt en person som inte tänker på att stötta i de lägena någon är ledsen. Det gäller även hans familj och vänner, och det har vi pratat om.
Jag får helt enkelt avvakta och se. Och prata ut på Buke.
Men det är trist när vissa delar funkat så bra och andra inte i en relation.
En mycket udda liten b-ponny
Tack! Jag tog en tablett och gick och lade mig i stället.Nu vet jag inte varför du har ångest, men alkohol kan göra det värre. På med pannlampa och reflex och gå (eller jogga) en sväng, om du inte bor så det är risk att du blir påhoppad.
Ångest är jobbigt Själv har jag tabletter att ta till när den blir för jobbig.
Hoppas det känns bättre snart.