Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dumma skolmatsplanerare.
Själv försöker jag locka med mamma oxh eventuellt pappa till IKEA. Håll tumme tack.

Bara att få snacka kvalificerat skitsnack är världsfrämjande, eller iaf bumpo-främjande. ;)
Och vin är bra. Eller iaf cider. Jag vill inspektera bolaget på torp :p

Och tack för kramen. Förhör igen...

Du får ta dig hit på Buke-träff i sommar! :idea: :up: Vi är inte så farliga, eller vad säger du @Ninnurur? :D

Jaaaa! Gärna! Och jag har aldrig trott ni är farliga.

Vi är rätt snälla tycker jag. Även om man nog ska undvika brännässlorna och stenmuren får man se upp med efter en viss mängd vin. Jag tror inte det är trevligt att ramla från den även om den inte är hög :D

Tillägg: Det var en liten brännässleincident här i somras, ett offer för konsten för det blev en fantastisk bild :up: :D

https://www.instagram.com/explore/tags/svärdsjöträffen15/

Blir fullt hus hemma i helgen. Fick just en fråga från mamma om hon och barnens kusinbarn kunde komma till oss över helgen. Sedan innan är det redan planerat att tonåringen ska ha tjejmiddag med sin fem kompisar inkluderat filmkväll och övernattning.

Känner att det är en himla tur att jag ska på Syfestivalen hela lördagen. :laugh:

Men det blir många att duka fram mysfrukost åt på söndag. Sådant gillar jag. :up:

Jag har en liten sjukling hemma, kl 03 kom han ner och klagade på att det var för varmt, hostade och snorade... Och nu konstaterar jag att han är mer lik sin far än mig när det gäller sjukdomar, han har nu tjatat till sig ett bad... :cautious: Det är ungefär det sista jag vill göra när jag är sjuk men maken tillika pappan badar alltid när han är sjuk, annars också men när han är sjuk så bara måste han bada... :cautious:

Genetiskt badande :D :p

Dumma skolmatsplanerare.
Själv försöker jag locka med mamma oxh eventuellt pappa till IKEA. Håll tumme tack.

Bara att få snacka kvalificerat skitsnack är världsfrämjande, eller iaf bumpo-främjande. ;)
Och vin är bra. Eller iaf cider. Jag vill inspektera bolaget på torp :p

Och tack för kramen. Förhör igen...

Torp... är vi i samma landsdel tro? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 443
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 738
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka