Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter sen 20 minuter tillbaka och väntar på min muntliga examination ska börja. Den är bokad 11.00 men läraren har inte dykt upp. Det står att man ska vänta om sessionen inte startar för att läraren kan vara sen men min är bokad 11,00-11,15 och nu är klockan 11,20.

Det här är seriöst den sämsta utbildningen jag någonsin gått! :rage: :mad:

Jag sitter sen 20 minuter tillbaka och väntar på min muntliga examination ska börja. Den är bokad 11.00 men läraren har inte dykt upp. Det står att man ska vänta om sessionen inte startar för att läraren kan vara sen men min är bokad 11,00-11,15 och nu är klockan 11,20.

Det här är seriöst den sämsta utbildningen jag någonsin gått! :rage: :mad:
Du har inte fått något mejl eller liknande? Men drygt ja! :D Själv sitter jag och fundera på vad det är för kurs jag läser egentligen, jag trodde att det skulle handla om Islam som religion men uppgiften till seminariet så ska vi reda ut varför det är konflikter i mellanöstern i ett historiskt perspektiv... *suck*

Har varit och släppt in några polska byggjobbare i lagret. De lastade 7 balkongdörrar i trä och glas (dvs ganska tunga) på en enkelaxlad gallersläpa. Både bil och släp hade såklart sommardäck. Och dåligt med luft i däcken på släpet. Det såg inte säkert ut nånstans... :banghead:

Jaaaa! Gärna! Och jag har aldrig trott ni är farliga.
Ska väl i så fall vara jag då för ingen har träffat mig än och jag har ju lovat komma. Dom vill träffa mig TROTS att jag är skrämmande, läskig, otäck m.fl. stämplar jag fått på buke så passa dig, jag kanske tom. kramas,,,,,,,, :devil:

Du har inte fått något mejl eller liknande? Men drygt ja! :D Själv sitter jag och fundera på vad det är för kurs jag läser egentligen, jag trodde att det skulle handla om Islam som religion men uppgiften till seminariet så ska vi reda ut varför det är konflikter i mellanöstern i ett historiskt perspektiv... *suck*
Inte ett ljud från läraren hittills. Jag har mailat henne nu och dessutom frågat vad som egentligen krävs för att ens komma i närheten av ett A på hennes kurser. Kurserna är intressanta men upplägget är katastrofalt. Jag avslutade nyss en utbildning med bra betyg och på hennes blir jag knappt godkänd även om jag gör allt jag ska och har alla rätt på alla prov. Pratade med skolan nu och frågade vad dom pysslar med egentligen och hon där undrade med varför jag knappt blir godkänd när det jag gör är på A-B nivå. Det har varit strul sen dag ett på denna kurs som nu har förlängts så jag läser den samtidigt som en annan kurs som börjat. Så nu läser jag 200% och allt pga av att läraren konstant strular med saker och ting. Rektorn är dessutom på semester och återkommer 7 mars och tydligen vet ingen vem som ska göra vad nu :banghead:

Inte ett ljud från läraren hittills. Jag har mailat henne nu och dessutom frågat vad som egentligen krävs för att ens komma i närheten av ett A på hennes kurser. Kurserna är intressanta men upplägget är katastrofalt. Jag avslutade nyss en utbildning med bra betyg och på hennes blir jag knappt godkänd även om jag gör allt jag ska och har alla rätt på alla prov. Pratade med skolan nu och frågade vad dom pysslar med egentligen och hon där undrade med varför jag knappt blir godkänd när det jag gör är på A-B nivå. Det har varit strul sen dag ett på denna kurs som nu har förlängts så jag läser den samtidigt som en annan kurs som börjat. Så nu läser jag 200% och allt pga av att läraren konstant strular med saker och ting. Rektorn är dessutom på semester och återkommer 7 mars och tydligen vet ingen vem som ska göra vad nu :banghead:
Suck vad dåligt! Läser du på distans? Ibland tror jag att en stor del av de som undervisar gör det i brist på bättre, inte för att de är särskilt intresserad av att lära ut...

Har varit och släppt in några polska byggjobbare i lagret. De lastade 7 balkongdörrar i trä och glas (dvs ganska tunga) på en enkelaxlad gallersläpa. Både bil och släp hade såklart sommardäck. Och dåligt med luft i däcken på släpet. Det såg inte säkert ut nånstans... :banghead:
Äh det var väl ingenting, då ska du se deras gruslass på enkelaxlat eller pallarna med leca. :eek:

Mja, det räcker med att se när de öppnar kapellet när de kommer med glashäckar... :crazy:
Ja att det inte händer mer när dom är ifarten är en gåta. Ett par köper ved hos kompisen och deras lass på lastbilen är ökänd, dom lastar 3 pallar i höjd.

Suck vad dåligt! Läser du på distans? Ibland tror jag att en stor del av de som undervisar gör det i brist på bättre, inte för att de är särskilt intresserad av att lära ut...
Jag läser på distans. Ne precis så, hon verkar inte dugg intresserad av att lära ut någonting. Feedbacken är inte heller nåt direkt att hurra för så hon verkar tämligen ointresserad.

Förresten så har adrenalinet från förmiddagen tagit slut nu så nu blev jag toktrött. Inte så bra när jag ska åka till dagis om en timme... :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 442
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 738
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka