Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Många kramar

Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Det är en olidlig och smärtsam väntan. Beklagar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 487
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 462
Senast: Mineur
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
362
Senast: animalasia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
48 49 50
Svar
984
· Visningar
30 667
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar