Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Många kramar

Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Det är en olidlig och smärtsam väntan. Beklagar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 784
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 430
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 733
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka